خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی در بازدید از خبرگزاری ایلنا:

سرمایه گذاری بخش خصوصی سبب اشتغال زایی و توسعه پایدار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۹۷۲

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گفت:استان مازندران بویژه شهرک های صنعتی فعال در استان ظرفیت ها و زمینه های لازم را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی دردیداربا مدیر خبرگزاری ایلنا در ساری به اهمیت سرمایه گذاری در بخش های صنعتی اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با آغوشی باز از ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به این استان استقبال می می کند و حمایت های لازم در این مورد به عمل خواهد آورد.
سید مصطفی موسوی، گفت: استان مازندران بویژه شهرک های صنعتی فعال در استان ظرفیت ها و زمینه های لازم را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی دارد.
وی با تاکید بر اینکه بزرگترین دغدغه در حال حاضر ایجاد اشتغال و افزایش فرصت های شغلی است، افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی سبب اشتغال زایی و توسعه پایدار خواهد شد و ما نیز از این فرصت به خوبی بهره گیری می کنیم.
موسوی با بیان اینکه استان مازندران از 39 شهرک در مساحت یکهزار و 921 هکتار در مجموعه شهرک های صنعتی برخوردار است، ادامه داد: در حال حاضر توسعه شهرک در اولویت برنامه های این نهاد قرار دارد.
وی عنوان کرد: در حال حاضر از لحاظ سرمایه کذاری در شرایط مطلوبی قرار نداریم و سعی می کنیم از سرمایه گذارانی بهره گیری کنیم که بتوانند در تکمیل پروژه و بهره برداری از آن فعالیت خوبی داشته باشند.
موسوی با بیان اینکه زمینی به مساحت 18 هکتار به سرمایه گذار واگذار شد که پس از اتمام نهایی،  این پروژه می تواند بستر لازم برای اشتغال فراهم کند، افزود: شهرک های صنعتی به عنوان بستر مناسب برای استقرار واحدهای تولیدی بوده و با توجه به زیر ساخت های اولیه در شهرک ها و نواحی صنعتی ، آمادگی برای تولید و سرمایه گذاری فراهم است.
وی به اراضی 18 هکتاری در شهرک صنعتی اشاره کرد و گفت: از این میزان 12 هکتار آن در اختیار محیط زیست است و 6 هکتار آن به بانک زمین برای توسعه  شهرک واگذار شد ه است که می تواند بستر اشتغال زایی زا به خوبی فراهم کند.
موسوی در ادامه به عملکرد خوب خبرگزاری ایلنا در درج اخبار مربوط به این حوزه اشاره کرد و افزود: دغدغه کارگران و مشکلات پیرامون آنان از دغدغه های مهم درخشنده سرپرست خبرگزاری ایلنا در ساری است که نگارش مقالات و گزارشات در این حوزه مصداق این مطلب است.
گفتنی است  این دیدار با حضور موسوی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی، دارایی معاونت این شرکت صنعتی ، عمادی مدیر روابط عمومی ، حیدری مدیر عامل خبرگزاری ایلنا و درخشنده سرپرست خبرگزاری ایلنا در مازندران انجام گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز