خبرگزاری کار ایران

به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهور صورت گرفت:

بهره برداری از اولین پروژه آبرسانی روستایی با اعتبارات صندوق توسعه ملی

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۷۰۸

پروژه آبرسانی روستایی چایباغ سوادکوه شمالی به عنوان اولین پروژه بهره مند از اعتبارات صندوق توسعه ملی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و مهندس حمید چیت چیان وزیر نیرو افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛  مجید عبدالهی مدیر عامل آبفار استان در حاشیه آیین افتتاح این پروژه با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی روستایی چایباغ شهرستان سوادکوه شمالی که از سال 91 شروع شده بود با تخصیص و جذب اعتبار بند ح تبصره 5 قانون بودجه 94 صندوق توسعه ملی آماده بهره برداری شد.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه را 8168 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برای بهره برداری از این پروژه، عملیات احداث یک باب مخزن زمینی 500 متر مکعبی،سه کیلومتر لوله گذاری خط انتقال،یک کیلومتر لوله گذاری شبکه توزیع،حفر یک حلقه چاه عمیق با دبی استحصالی 12 لیتر در ثانیه و تجهیز و راه اندازی یک واحد ایستگاه پمپاژ اجرا شد.

 عبدالهی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه 298 خانوار روستای چایباغ از نعمت آب شرب سالم بهره مند شدند.

گفتنی است این پروژه از مجموع پروژه های آبرسانی روستایی استان است که به دلیل کمبود اعتبار نیمه کاره مانده بود و با تخصیص اعتبار صندوق توسعه ملی به سرانجام رسید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز