خبرگزاری کار ایران

هاشمی فرماندار شهرستان عباس آباد :

دولت شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمتگزاران مردم است

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۲۵۶

هفته دولت ، هفته اقتدار و پیروزی دولتی است که هدفش ایجاد جامعه ای سرشار از عدالت ، نظم ، امنیت و آرامش است .

به گزارش ایلنا ،فرماندار شهرستان عباس آباد  در آستانه فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت : هفته دولت ، هفته اقتدار و پیروزی دولتی است که هدفش ایجاد جامعه ای سرشار از عدالت ، نظم ، امنیت و آرامش است

سید ابراهیم هاشمی اظهار داشت : در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است.

فرماندار شهرستان عباس آباد عنوان کرد : نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است ، نیز جان فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، بزرگ ترین بخش تاریخ ماست که خاطرات تلخ و شیرین بسیاری در دل دارد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.

وی اظهار داشت : هفته دولت گرامیداشت شهدایی است که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی ،صفات بارز انسانی خود شامل تواضع ،عشق به مردم ، کار و خدمت برای آنان کسوت خدمتگزاری را از دست ندادند و لحظه لحظه عمر نه چندان طولانی ولی عریض خود را در راه اسلام و انقلاب به زیباترین وجه به کار گرفته و مورد استفاده قرار دادند .

فرماندار شهرستان عباس آباد همچنین تصریح کرد : شهیدان رجایی و باهنر ، دو شهید ارزنده و بزرگوار عرصه دولت ، نمونه های بارز خادمین امین مردم و مسئولین وفادار به ملت و دولت هستند که خالصانه خود و علم و آگاهی خود را وقف مردم نمودند.

وی گفت : دولت به عنوان خدمتگزار مردم وظیفه دارد با اتکاء به سرمایه های انسانی و سایر منابع در جهت تامین رفاه و امنیت عمومی گام بردارد و تلاش کند تا کشور مسیر رشد و تعالی را به پیماید.

 فرماندار شهرستان عباس آباد اظهار داشت : همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت گزار باشد، پایدار خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان عباس آباد گفت : این هفته فرصتی است  تا ابعاد زندگی این شهدای عزیز برای مردم بیشتر شناخته شود و از خدمات آنان تجلیل به عمل آید .  بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت شهیدان رجایی و باهنر ، می تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان ، تأسی نمایند.

وی در پایان اظهار داشت : این هفته مبارک بر همه دولت مردان تدبیر و امید که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند، خجسته و فرخنده باد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز