خبرگزاری کار ایران

یونسی، در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران:

دولت تافته جدا بافته از نظام نیست، بلکه بخشی از نظام و حاکمیت است

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۶۱۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، گفت: هفته دولت، تجلی وحدت دولت و ملت است.

به گزارش ایلنا ، علیرضا یونسی رستمی، در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت استان با اشاره به این که دولت ها با خواست و رای مردم می آیند و می روند و آنچه که که می ماند، نظام و انقلاب اسلامی و توسعه کشور است، افزود: همه انقلاب های جهان گرفتار فروپاشی شدند و انقلاب اسلامی تنها انقلاب تاریخ جهان است که با ثبات مانده است و امروز، چرایی پایداری انقلاب و وفاداری مردم به آرمان های آن از پرسش های اصلی جامعه شناسان است.

رییس شورای اطلاع رسانی استان، راز ماندگاری و ثبات انقلاب را اتحاد و همبستگی مردم و دلبستگی آنان به اهداف و آرمان های انقلاب، امام راحل و پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب دانست و یاد آور شد: دولت تافته جدا بافته از نظام نیست، بلکه بخشی از نظام و حاکمیت است و باید به گونه ای عمل نمود تا امید و اعتماد در جامعه تقویت شود.

معاون استاندارتضعیف سرمایه های نظام و انقلاب را بی عقلی دانست و ابراز داشت: پاسداشت هفته دولت، پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای نظام و عملکرد قوای مختلف کشور است که امید انگیز است.

جانشین رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت استان با اشاره به این که باید واقعیت ها به صورت شفاف برای مردم بازگو شود و اقدامات، فعالیت ها و برنامه های دولت با صراحت و صداقت اطلاع رسانی شود، بیان داشت: مردم، بزرگ ترین سرمایه انقلاب و نظام هستند و وحدت بین آحاد مردم و تقویت امید در فضای جامعه، الهام بخش است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، به بن مایه فرهنگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دستاوردهای علمی، فرهنگی، سیاسی و ... نظام برای مردم تبیین شود و برنامه های بزرگداشت هفته دولت صبغه مردمی داشته باشد.

وی، بر بهره گیری از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، رسانه ها، رسانه ملی، نهادهای فرهنگی و تبلیغی و تشکل های مردم نهاد برای تبیین خدمات دولت تاکید کرد و یاد آور شد: امروز ایران اسلامی در گلستانی از امنیت به سر می برد و این مهم را باید دستاورد و مرهون مجاهدت همه ارکان نظام، حضور مردم در صحنه های مختلف و هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری دانست.

یونسی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان و شهرستان ها را متذکر شد و گفت: فعالیت ها و اقدامات بدون غلو اطلاع رسانی شود و بخشی از نمایشگاه نیز به به حوزه امنیت و رسانه اختصاص یابد.

جانشین رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت استان، از سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست تا هر چه سریعتر مقدمات برگزاری جشنواره شهید رجایی و نمایشگاه هفته دولت را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز