خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر نظارت بر تشکل های سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور :

مشتری مداری لازمه تولید است

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۲۷۶

مدیر کل دفتر نظارت بر تشکل های سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور، گفت: مشتری مداری لازمه تولید است و تولید کنندگانی که احساس کردند در مقابل مصرف کننده مسئولیت پذیر هستند موفق بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، مجید ارغنده پور در چهارمین همایش استانی تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان که در سالن اجتماعات سرپرستی بانک صادرات برگزار شد، اظهار داشت: تبادل اقتصادی ، تولید و تجارت یک تبادل میان فردی بوده است که بشر در گذشته با تولید صنایع دستی توانست مشتری پیدا کرده و این امر منجر به تولیدات بیشتر شد.
وی افزود: تولیدکننده سعی کرد بیشترین مقدارتولید خود را ارائه کند و بدین طریق مصرف کننده با انبوهی از تولیدات مواجه شد.
 مدیر کل دفتر نظارت بر تشکل های سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور ، گفت: با چنین تولیداتی بر مبنای تقاضای مشتری با لحاظ کردن استاندارهای لازم و کیفیت مرغوب تجارت سعی بر این دارد تا وارد مرزهای جدید شود.
وی با بیان اینکه صنعت جدید وارد صنعت چابک شد، افزود: تجارت نیز تجارت جهانی و اطلاعات نیز وارد دهکده جهانی شد و این امر مسئولیت پذیری بنگاههای تولیدی را افزون کرد.
ارغنده پور ادامه داد: تولیدات با کیفیت مرغوب سبب ایجاد مصرف کننده وفادار شد و به برند و کالاهای تولید شده مشتری پسند وفادار ماند.
وی ، عنوان کرد: تجارت جهانی مرزها را شکست و مشتری مداری و رضایتمندی خریدار در صدر اهداف واحدهای تولیدی قرار گرفت و تولیدات به سلیقه مصرف کننده تولید شد.
ارغنده پور ، گفت: زمانی که پای تولید به بیرون از مرزها باز شد صنعت جدید وارد تولید چابک شد و تولید کننده به موضوع تولید در گستره جهانی فکر کرد.
وی ادامه داد: تولید کنندگانی که احساس کردند در مقابل مصرف کننده مسئولیت پذیر هستند موفق بودند.
ارغنده پور "سلامت و کیفیت "را از شاخصه های مهم تولید چابک عنوان کرد و گفت: در جایی که مصرف کننده به دنبال کالای با کیفیت و منطبق با سلیقه است و تولیدات پاسخگوی نیاز آنها نیست در این صورت در تولید چابک دچار مشکل خواهیم شد.
وی با بیان اینکه در تولیدات چابک مصرف کننده به دنبال کیفیت و سلیقه است، گفت: برخی از صنایع ما مصرف کننده را اغنا نمی کنند و اینجاست که مصرف کننده به این تولیدات توجه نمی کند و وفاداری نیز به این مدل تولیدات ندارد.
مدیر کل دفتر نظارت بر تشکل های سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشوربه صنایع خودرو سازی در کشور اشاره کرد و افزود: صنایع خودرو سازی کشور باید بر اساس نیاز و تقاضای مشتری تولید داشته باشند.
ارغنده پور با تاکید بر اینکه نیاز مشتری بر تولید اولویت دارد ، افزود: همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان در سطح ملی و به مدت 15 سال است که در حال برگزاری است و اسفندماه امسال هم شانزدهمین دوره آن برگزار خواهد شد.
وی افزود: این همایش در 20 استان کشور برگزار شد که مازندران تاکنون در برگزاری آن پیشتاز بوده است.
ارغنده پور ، گفت: در همایش ملی و مراسم تجلیل از برگزیدگان ، داوطلبانی که خود را در معرض این آزمون قرار دادند 19 برار و تعداد برگزیدگان هم 16 برابر شدند.
در پایان این همایش از 21 واحد صنعتی ، تولیدی و صنفی استان تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز