خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد:

ارائه تسهیلات 32 میلیارد ریالی به طرح‌های نوسازی صنایع کوچک و متوسط در مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از ارائه تسهیلات 32 میلیارد ریالی به طرح‌های نوسازی و تجدید ساختار صنایع واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط، در 4 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی گفت: مهم‌ترین اهداف شرکت از ارائه تسهیلات، بهبود کیفیت، کاهش هزینه تولید، استمرار چرخه بهره‌وری، اصلاح ساختار تولید، ارتقاء توان مدیریتی و توسعه بازار واحدهای تولیدی و صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای موافقت‌نامه‌های متبادله فی‌مابین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاونت برنامه‌ریزی در خصوص طرح‌های وجوه اداره شده به‌منظور تأمین منابع مالی موردنیاز واحدهای تولیدی و صنعتی، از محل طرح کمک‌های فنی و اعتباری و کمک به نوسازی و تجدید ساختار منابع و در جهت اهداف برنامه پنجم و ششم اقتصادی کشور بوده است.

موسوی با اشاره به تأثیر پرداخت تسهیلات به‌موقع به واحدهای تولیدی و صنعتی در رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار اظهار داشت: در 4 ماهه نخست سال جاری 12 واحد تولیدی و صنعتی جهت اخذ تسهیلات به مبلغ 32 میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: در راستای حمایت از بخش تولید و ارتقای سطح همکاری‌های متقابل با بانک‌ها در جهت تقویت تولید، پرداخت تسهیلات انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: حمایت و تقویت تولید و بنگاه‌های کوچک و متوسط از رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی است.

کد خبر : ۳۹۶۱۴۰