خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ضرورت تعامل و انسجام مدیران اجرایی در تحقق شعار سال رهبری

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۹۱۹

نماینده ولی فقیه در مازندران ، گفت: انسجام و تعامل دستگاههای دولتی می تواند نقش بسزایی در اقتصاد مقاومتی و تحقق فرامین رهبری داشته باشد

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، آیت الله نورالله طبرسی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر وی برگزار شد، اظهار داشت: فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل باید در استان عملی شود.
وی افزود: مازندران با برخورداری از سه پتاسیل مهم کشاورزی، گردشگری و صنعت می تواند نقش اثر گذاری در تبیین اقتصاد مقاومتی داشته باشد که تحقق این امر نیز تعامل و وفاق مدیران دستگاههای اجرایی را می طلبد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران عدم انسجام مدیران را یکی از عوامل تاخیر در تحقق اقتصاد مقاومتی  در استان عنوان کرد و گفت: اگر تفاهم و همگرایی تحت مدیریت ارشد استان شکل گیرد می تواند منتج به دستاوردی خوب در این زمینه شود.
 
آیت الله طبرسی ، ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از سه سال از شعار رهبری و تاکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی می گذرد ولی این امرهمچنان تئوری بوده و آنچنان که باید در استان عملیاتی نشد.
 
وی ساماندهی بانک ها، جهاد کشاورزی و صنایع رادر مازندران در جهت اجرای عملی اقتصاد مقاومتی امری ضروری دانست وگفت: پیشبرد اهداف و رفع نواقص در این سه حوزه نیازمند گفتمان سازی است.
 
آیت الله طبرسی ، افزود: کتابهای زیادی درباره اقتصاد مقاومتی تالیف و توزیع شد اما این حکمت نظری دردی از مردم را التیام نمی بخشد وبرای مردم اشتغال ایجاد نکرده و فقررا هم از بین نخواهد برد.
 
وی به اهمیت صنایع تبدیلی در استان اشاره کرد و گفت: استان مازندران  مختصر از صنایع کوچک برخوردار است در حالیکه این صنایع هیچگونه آلایندگی در بر ندارد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران  عنوان کرد: آب ، زمین های حاصلخیز و محصولات استراتژیک کشاورزی مازندران می تواند نقش تعیین کننده ای در اقتصاد مقاومتی داشته باشد.
 
وی ، افزود: در بسیاری از کشورها اقتصادشان را از صنایع کوچک آغاز کرده تا به صنایع بزرگ رسیدند کشور ما  نیز می تواند با الگو برداری از آنان در جهت رونق اقتصادی گامهای موثری بردارد.
 
آیت الله طبرسی استقلال اقتصادی را مهمترین استقلال عنوان کرد و گفت: اقتصاد و تامین معیشت مردم از جمله اولویت هایی است که باید به آن بخوبی توجه شود.
 
وی در ادامه با ناامنی های کشورهای همسایه اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران درتحت لوای رهبری  در امنیت کامل به سر می برد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز