خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران

ورزش نقش مهمی در سلامت و پویایی جامعه دارد

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۹۹۸

مازندران از قابلیت های ورزشی بسیاری برخوردار است که در اکثر رشته های ورزشی قهرمانان ملی ما از استان مازندران بوده اند.

حبیب حسین زادگان در جلسه انعقاد تفاهم نامه با اداره کل روستایی استانداری مازندران اظهارداشت: ورزش نقش مهمی در سلامت و پویایی جامعه دارد که همه باید در این راستا تلاش کنیم.

وی افزود: مازندران از قابلیت های ورزشی بسیاری برخوردار است  که در اکثر  رشته های ورزشی قهرمانان ملی ما از استان مازندران بوده اند.

 مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: تلاش و سخت کوشی مهمترین ویژگی ورزشکاران است که ورزشکاران روستایی ما توانستند در رشته های مختلف مانند کشتی، والیبال،تکواندو و سایر رشته ها سهمیه المپیک را کسب کنند.

حسین زادگان گفت: فرزندان و ورزشکاران ما در روستا هدفمند به فعالیت ورزشی می پردازند که با تلاش و همت خود می توانند سریع تر به قهرمانی دست یابند.

  وی با بیان اینکه در آستانه آوردگاه مهم المپیک ریو 2016 قرار داریم، بیان داشت: فرزندان شایسته خطه مازندران در رشته های مختلف ورزشی برای حضور در میدان بزرگ جهان (المپیک) آماده می شوند.

 حسین زادگان با اشاره به اینکه 45 درصد جمعیت استان در روستاها زندگی می کنند، گفت: در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی امکانات و فضای بسیار خوب ورزشی در روستاها مهیا و آماده می باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران بیان داشت: اکنون برخی از روستاهای مازندران به لحاظ امکاناتی چون نیروی انسانی و سخت افزاری همانند امکانات شهری برای کسب قهرمانی تلاش می کنند که جای قدردانی دارد و باید ازاین ورزشکاران و قهرمانان حمایت کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی، قهرمانی و تقویت زیرساخت ها در روستا از دغدغه های ماست، بیان داشت: روستا ها سرشار از استعداد و نخبه های ورزشی است، کما اینکه ورزشکاران روستایی سهم بسزایی در مدال آوری های ملی و بین المللی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از فعالیت ورزش همگانی در همه رشته های ورزشی خبر داد و افزود: با تقویت شورای ورزشی روستاها، استعداد ها و نخبه های ورزشی روستاها کشف و شناسایی می شوند.

در ادامه جلسه نیز ابوالقاسم عباسی، عادل عالیشان و مریم فرج پور معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان جهت توسعه ورزش قهرمانی، همگانی و بانوان در ورزش و جذب سرمایه گذار ورزشی نکته نظراتی عنوان نمودند.

در ادامه به منظور توسعه و تقویت ورزش استان تفاهم نامه فی مابین اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل امور روستایی استانداری با حضور مدیران کل دو دستگاه امضاء گردید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز