خبرگزاری کار ایران

وزیر جهادکشاورزی در جویبار خبرداد:

طرح پرورش ماهی در قفس به تصویب شورای اقتصاد رسید

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۳۸۸

وزیر جهادکشاورزی با تاکید بر تقویت طرح‌های پرورش ماهی در شمال کشور گفت: طرح پرورش ماهی در قفس به تصویب شورای اقتصاد رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از شیلات مازندران، محمود حجتی صبح امروز در حاشیه بازدید از مجتمع آبزی‌پروری شهید خلیل پرویزی جویبار با اشاره به اینکه طرح پرورش ماهی در قفس به تصویب شورای اقتصاد رسید و به ما ابلاغ شده است، اظهار داشت: این طرح از اولویت‌های مهم سال 95 وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با بیان اینکه کشور ظرفیت یک میلیون تن تولید پرورش ماهی در قفس‌های دریایی را دارد، افزود: سال گذشته در این زمینه چهار هزار تن تولید در کشور داشتیم.

وزیر جهادکشاورزی افزود: امسال برنامه‌ریزی و پشتیبانی‌های لازم برای تولید 20 هزار تن فراهم شده و امیدواریم دولت منابعی که قول آن را داده، در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم این مراکز ساحلی از جمله مجتمع آبزی پروری شهید خلیل پرویزی را پشتیبان باشیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌هایی در حوزه موسسه جهاد نصر انجام می پذیرد، به عنوان یک کار خط شکن است، بیان کرد: موسسه جهاد نصر در ارتباط با پرورش ماهی در قفس و پرورش ماهیان خاویاری، همیشه پیشتاز بوده است.

حجتی یادآورشد: پرورش ماهی در قفس سختی‌هایی دارد و در عین حال شیرینی‌هایی به دنبال خواهد داشت.

وزیرجهادکشاورزی خاطرنشان کرد: امروزه در جبهه اقتصادی، پرورش ماهی در قفس، به عنوان یک کار خط شکن، یکی از طرح‌های اولویت دار اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز