خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر:

شاخص آسفالت راه روستایی در شهرستان بهشهر به 30 درصد نمی رسد

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۸۷۹

شاخص آسفالت راه روستایی در کشور 65 درصد، در استان 50 درصد است در حالی که آسفالت راه روستایی در شهرستان بهشهر به 30 درصد نمی رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،فرماندار شهرستان بهشهر شامگاه امروز  در حضور معاون اول رییس جمهور، وزرا، تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی به مشکلات شهرستان بهشهر پرداخت و گفت: شاخص آسفالت راه روستایی در کشور 65 درصد، در استان 50 درصد است در حالی که آسفالت راه روستایی در شهرستان بهشهر به 30 درصد نمی رسد.

سیدخالق سجادی با اشاره به کمبود آب در شرق مازندران افزود: با توسعه بندر، بهره برداری از پروژه های بزرگ در دست اقدام ،تسهیلات ارزان قیمت و طرح های کارآفرینی و خود اشتغالی بتوانیم نرخ بیکاری را در شهرستان کاهش دهیم تا بخشی از نیازهای مردم را پاسخگو باشیم.

فرماندار شهرستان بهشهر در ادامه توجه جدی مسئولان کشوری در جهت توسعه شهرستان بهشهر خواستار شد.

در ادامه مدیرعامل شرکت فولادسازان امیرآباد ،مدیرعامل شرکت کاغذ تبریز به بیان توضیحاتی درباره شرکتها و بیان مشکلاتشان پرداختند.

مدیرعامل شرکت فولادسازان امیرآباد گفت: این شرکت از سال 1389 تأسیس شد و از سال 90 کاراجرایی آن آغاز شد و در سال 1394 کلیه تجهیزات ان فراهم شد که ظرفیت تولید 500هزار تن در سال دارد.

وی با بیان اینکه  این شرکت به بانک ها هیچ بدهی ندارد و برای ان حدود 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری شد که با راه اندازی این طرح  برای 250 الی 300 نفر اشتغال ایجاد می شود.

مدیر عامل شرکت کاغذ تبریز گفت: این شرکت دارای 3 خط تولیدی به ظرفیت 165 هزار تن در سال است که خط اول این شرکت با ظرفیت 140 تن در روز آغاز و تا یک ماه آینده به تولید می رسد.

مهندس شادرس با اشاره به وجود مشکلات در تولید کاغذ تحریر در کشور افزود: برای این شرکت تا کنون حدود 150 میلیاردتومان هزینه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز