خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد شهرک های صنفی در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۶۸۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:شهرک های صنعتی می توانند در قالب های مختلف در یک جا متمرکز شوند بنابراین ایجاد شهرکهای صنفی از جمله ضرورت هایی است که می بایست در استان شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، محمد محمدپور عمران در همایش استانی روز ملی اصناف که در سالن اجتماعات بانک ملی استان برگزار شد، اظهار داشت:  نخستین و مهمترین نیاز اصناف کمک برای حل و فصل مسائل داخل شهرستان است.
وی افزود: در کارگروه تسهیل مسائل اصناف استان بررسی می شود و تشکیل شهرکهای صنفی و کمک برای تغییر کاربری واحدهایی که علاقمند هستند تا در قالب مجتمع صنفی فعالیت کنند از جمله اقدامات حمایتی به این قشر از جامعه محسوب می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، گفت: در حال حاضر 130 هزار واحد صنفی در کشور فعالیت دارند که از این میزان 10 درصد از این اتحادیه  ها در استان فعالیت دارند.
وی افزود: بسیاری از اتحادیه ها  بر این اعتقاد هستند تا  در یک مکان اجتماع کرده و مجتمع اصناف داشته باشند تا بتوانند بصورت متمرکز به مردم خدمات ارائه کنند که می طلبد این امر در برنامه ششم  بر اساس ماده 91 قانون صنفی لحاظ شود.
محمدپور عنوان کرد: شهرک های صنعتی می توانند در قالب های مختلف در یک جا متمرکز شوند بنابراین ایجاد شهرکهای صنفی از جمله ضرورت هایی است که می بایست در استان شکل گیرد.
وی در ادامه به روز بازارها اشاره و ساماندهی آن را از ضروریات دانست و گفت: ما مخالف این نیستیم که کشاورزان محصولات خودشان را در بازاهای هفتگی عرضه نکنند بلکه دیده می شود که چند هزار واحد صنفی غیر مجاز در این بازارها بساط پهن  می کنند .
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ادامه داد: لازم است تا نسبت به ساماندهی اهداف بازار و نظام رشد صادرات اقدامات لازم انجام گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز