خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای بسیج رسانه شهرستان بهشهر مطرح کردند؛

توجه و حمایت از اصحاب رسانه لازمه ی توسعه فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۱۹۱

خبرنگاران بهشهری با مشکلات و دغدغه هایی در کار مواجه هستند که مسئولان در قبال انتظاری که از اصحاب رسانه در راستای پوشش اخبار دارند باید حمایت های لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، اعضای شورای بسیج رسانه شهرستان بهشهر شامگاه امروز با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان بهشهر با اشاره به ارزش و اهمیت رسالت خبرنگاری در روشنگری افکارعمومی اظهار کرد: از اصحاب رسانه انتظار داریم اطلاعات درست ودقیق را در اختیار مردم قرار دهند و از انتشار اخبار کذب اجتناب کنند.
 
سیدخالق سجادی با بیان اینکه نگاه یک جانبه گرایی و گزینش اخبار در شأن این حرفه نیست افزود: اصحاب رسانه می توانند  با کنترل فضای مجازی و ارائه ی اطلاعات دقیق  از بسیاری تنش های روانی در جامعه جلوگیری کنند.
 
وی ادامه داد: قلم دارای ارزش است و از آن باید در جهت اتحاد، همدلی، همزبانی استفاده کرد اگرچه انتقادات منطقی و منصفانه پذیرفتنی است.
 
فرماندار شهرستان بهشهر گفت: در برخی از گروه های فضای مجازی نامه های اداری به راحتی منتشر می شود که انتشار این نامه ها در این فضا رفتار پسندیده ای نیست.
 
مسئول بسیج رسانه شهرستان بهشهر گفت: بسیج رسانه این شهرستان با حضور 30 تن از اهالی رسانه شامل خبرنگاران ، مسئول روزنامه ،مسئولان فرهنگی شکل گرفت و بهشهر جایگاه خوبی را در پوشش رسانه ای شهدای مدافع حرم بدست آورد.
 
عباس داودی با بیان اینکه فعالیت ها در راستای اهداف و ارزش های انقلاب ، امام و رهبری می باشد افزود:خبرنگاران بهشهری با مشکلات و دغدغه هایی در کار مواجه هستند که مسئولان در قبال انتظاری که از اصحاب رسانه در راستای پوشش اخبار دارند باید حمایت های لازم  را داشته باشند.
 
در ادامه خبرنگاران نیز مهمترین دغدغه های کاریشان را مطرح کردند و حمایت و توجه فرماندارشهرستان بهشهر را خواستار شدند چرا که توجه و حمایت از اصحاب رسانه لازمه توسعه فرهنگی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز