خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران:

حضور 10 ورزشکار مازندرانی در المپیک ریو قطعی شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۲۸۶

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: حضور 10 نفر از ورزشکاران مازندرانی در المپیک قطعی شد و احتمال اینکه به 14 نفر برسد وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری؛حبیب حسین‌زادگان در نشست مشترک خبری با مسؤول بسیج ورزشکاران استان مازندران اظهار داشت: ورزشکاران استان مازندران در میدان‌های ملی و بین‌المللی خوب درخشیدند.
وی به قطعی شدن حضور 10 نفر از ورزشکاران استان مازندران در مسابقات المپیک گفت: حضور بهداد سلیمی، بهادر مولایی و محمدرضا براری در مسابقات وزنه‌برداری المپیک قطعی شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خاطر نشان کرد: مجتبی عابدینی در رشته شمیشربازی و فرزان آشورزاده از تکواندو و نیز نوشاد و نیما عالمیان در تنیس روی میز و همچنین عادل غلامی و  مجتبی میرزان‌جانپور از رشته والیبال در المپیک نیز قطعی شد.
وی با اعلام اینکه ورزشکاران شاخصی از رشته کشتی نیز برای حضور در المپیک قرار است در مسابقات انتخابی شرکت کنند، گفت: پیش‌بینی می‎شود 14 ورزشکار استان در رقابت‌های المپیک شرکت کنند.
حسین‌زادگان درباره مشکلات تیم صنعت ساری ، عنوان کرد: تیم صنعت در سال‌های گذشته با مشکلات جدی مواجه بود و تغییر مدیریت در تیم هم چندان کارساز نشد.
وی افزود: این تیم دچار ضعف ساختاری است و برنامه‌ داریم در نشست مشترک با مسؤولان هیأت فوتبال استان این ضعف ساختاری را برطرف کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران  ، همدلی   و وفاق  بین مسئولان و ورزشکاران را عامل موفقیت عنوان کرد و اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران ورزشی باید به صورت جدی در برنامه کاری قرار گیرد  و تلاش می کنیم تا سرمایه گذارانی که در مازندران سرمایه گذاری می کنند از امنیت و ثبات برخوردار باشند.
 
وی در ادامه یکی از شاخصه های مهم توسعه استان را استفاده از ظرفیت های ورزشی استان عنوان کرد و گفت: ورزشکاران مازندران نگین پر افتخار دیار علویان محسوب می شوند.
حسین زادگان ، تعامل با روسای فدراسیون ها، کمک اصحاب رسانه همت مسئولان استان  و درک ورزشکاران را از عوامل موفقیت ورزشکاران استان عنوان کرد و همچنین نقش پیشکسوتان را در این امر اثر گذار دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز