خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری قائمشهر خبرداد:

پیشرفت 55درصدی احداث کانال مادر در کمربندی شمالی قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۷۵۲

سرپرست شهرداری قائمشهر گفت: عملیات احداث کانال مادر در کمربندی شمالی قائمشهر 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی شهرداری قائمشهر ، رضا رحیمی سرپرست شهرداری قائم شهر اظهار داشت: احداث کانال مادر در کمربندی شمالی به جهت جلوگیری و کنترل سیلابهای ناشی از بارندگیهای فصلی صورت گرفته است.

رحیمی ضمن قدردانی از تلاش شهرداران گذشته در جهت اجرای این پروژه که در فصول سرد سال به علت موقعیت اقلیمی و جغرافیایی قائمشهر، شاهد بارندگی و آب‌گرفتگی معابر در سطح شهر هستیم تصریح کرد: به همین علت جمع‌آوری آب‌های دریافتی از سایر کانال‌های شهر و هدایت آن به سمت رودخانه بسیار مورد توجه شهرداری قائمشهر است.

سرپرست شهرداری قائم شهر خاطر نشان کرد:احداث این کانال و کانالهائی از این دست می‌تواند شهر را از آسیب‌ها و خسارات باران‌های سیل‌آسا ایمن کند.

وی تاکید کرد: تسریع در احداث و بهره‌برداری کانال‌ها در دستور کار شهرداری قائمشهر قرار دارد.

سرپرست شهرداری قائمشهر خاطرنشان کرد: این کانال در ابعاد 250 در 200سانتی‌متر برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در دست اجرا ست.

وی مبلغ قرارداد احداث کانال را در مرحله فعلی بالغ بر 4 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: امیدواریم بخش اعظمی از این پروژه تا آغاز فصل زمستان به اتمام رسیده تا ما شاهد هدایت آسان و کنترل آبهای سطحی در قائم شهر باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز