خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران :

شاه کلید اقتصاد مقاومتی از خود مدیران انجام میشود

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۵۸۹

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: 85 درصد بودجه کشور صرف حقوق، مزایا و هزینه‌های جاری می‌شود.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، امیدعلی پارسا ظهر امروز در جلسه منطقه‌ای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران در قائم‌شهر اظهار کرد: در شرایط فعلی اگر صددرصد بودجه مصوب هم به استان تخصیص یابد بیشتر از 10 سال برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام وقت نیاز است.

وی با بیان اینکه شاه کلید اقتصاد مقاومتی از خود مدیران انجام میشود اظهار کرد: مدیران خودشان باید عالم و عامل باشند و با شروع بی‌قید و شرط و اعمال مدیریت خلاقانه در جهت توسعه پایدار حرکت کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با بیان اینکه سهم استان مازندران را از بودجه کشور 4.13 درصد اعلام کرد و 85 درصد بودجه کشور صرف حقوق، مزایا و هزینه‌های جاری می‌شود، گفت: اعتبارات و تسهیلات بانکی به اندازه پروژه‌های تعریف شده نداریم و تنها 15 درصد بودجه کشور به عمران و آبادانی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر وامید هیچگاه از روش های کاذب چاپ پول بدون پشتوانه استفاده نشده افزود: یکی از روش‌های اقتصادی چاپ پول بدون پشتوانه است که دولت تدبیر و امید با همه تنگناهای اقتصادی، هرگز تن به این کار نداده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز