خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر ساری:

تابلوهای غیر مجاز تبلیغاتی منازل سطح شهر جمع آوری می شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۰۹۴

عضو شورای اسلامی شهر ساری ، گفت: در حال حاضر 50 تابلوی تبلیغاتی غیر مجاز بر سر در منازل در سطح شهر وجود دارد که جمع آوری این تابلوها در دستور کار شهرداری و شورای شهر ساری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،سید احمد صالحی ، در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح فعالیت های فرهنگی در مرکز استان از توزیع بیش از 20 هزار بسته فرهنگی در بین مسافران در نوروز 95 خبر داد.

  وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری فعالیت های فرهنگی را از اهم برنامه های خود می داند زیرا از این طریق می توان با شهروندان ارتباط برقرار کرد و همچنین مطالبات مردم را احصاء کرده و در جهت مرتفع نمودن آن تلاش کرد.
رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری  با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی قابل توجه ای در سالجاری در مرکز استان انجام شده است ، گفت: تورهای رایگان ساری گردی در دو نوبت صبح و عصر با حضور گردشگران داخلی و خارجی از جمله برنامه هایی بود که در ساری اجرا شد.
وی ادامه داد: از هشت هزار و 400 گردشگری که  وارد مازندران شدند بیش از 7 هزار نفر از این گردشگران ساری را برای بازدید و گردشگری انتخاب کردند.
صالحی با اشاره به اینکه بیش از 600  فعالیت فرهنگی و ورزشی سال گذشته در مرکز مازندران انجام گرفت  ، اظهار داشت: تلاش می شود تا این میزان تا پایان سالجاری ارتقاء یافته و به همان ترتیب میزان رضایتمندی شهروندان نیز افزایش یابد.
وی  با بیان اینکه در سالجاری به موازات افزایش فعالیت های عمرانی توانستیم بودجه خوبی را در شورا در بخش فرهنگی مصوب کنیم ، افزود: در سال سال گذشته تحقق بودجه فرهنگی 12 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که امسال این میزان به 19 مبلیارد و 500 میلیون تومان افزایش یافت.
صالحی به فعالیت 8 سرای تداوم محله در ساری اشاره کرد و افزود: سرای تدوام در واقع مرکز آموزش شهروندان است و از آنجایی فرهنگ سازی و آموزش شهروندی پیوست مهم فعالیت های عمرانی و خدماتی مدیرت شهری محسوب می شود بنابراین اجرای این طرح در مرکز استان توجه به حقوق شهروندی  است.
وی با بیان اینکه وابستگی عناصر و شاخص های توسعه شهری از مولفه ای فرهنگی محسوب می شود، گفت: طرح های مربوط به توسعه و عمران شهر بدون لحاظ کردن آیتم های فرهنگی ، استحکام لازم را نخواهد داشت.
عضو شورای اسلامی شهر ساری ، اظهار داشت: فعالیت هایی که دربخش فرهنگی توسط شوراو شهرداری ساری انجام می شود کمک به گروه های فعال در عرصه فرهنگی و اجتماعی اعم از انجمن های فرهنگی، هنری ، موسسات قرآنی ، هیاتهای مذهبی ، و باشگاه های ورزشی که تیم آنها در لیگ برتر قرار دارد ، می باشد و تلاش می شود تا با نگاه یکسان به این نوع فعالیت ها نتایج مطلوب حاصل شود.
صالحی ، آموزش شهروندی، حمایت از تولیدات فاخر هنری، گردشگری شهری، برگزاری تور و تفریحات سالم ورزشی، تهیه و تجهیز دستگاه های ورزشی در پارک ها، حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی را از جمله فعالیت های فرهنگی شورا و شهرداری ساری عنوان کرد.
وی برگزاری کارگاه های تخصصی موسیقی،برگزاری کارگاه های تخصصی هنرهای تجسمی، برگزاری کارگاههای خوشنویسی، و عکاسی در بوستان سطح شهر را از دیگر عناوین برنامه شورا و شهرداری ساری عنوان کرد.
عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی همزمان با فعالیت های عمرانی و خدماتی در ساری ادامه پیدا کرده است، افزود: آموزش تخصصی کودک، سلامت و آمادگی جسمانی، توجه به شهروندان معلول،  ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی، فرهنگ ترافیک  و ... از برنامه های در دست اقدام شورا و شهرداری در سالجاری  به شمار می آید.
صالحی  ، ادامه داد:  9 تابلوی تبلیغاتی در سطح شهر وجود دارد که تا چند ماه دیگر قرارداد آن تمام می شود و پس از آن به مزایده گذاشته می شود  و با توجه به اینکه ساماندهی تابلوهای غیر مجاز با هدف بهبود سیما و منظر شهری  با حکم قضایی در دستور کار قرار دارد  و نصب هرگونه تابلو و نمایشگر تبلیغاتی در هر نقطه از املاک اعم از داخل و یا خارج ملک، پشت بام، بالکن و سردر منازل ممنوع است.
وی افزود: در حال حاضر 50 تابلوی تبلیغاتی غیر مجاز در سطح شهر وجود دارد  که جمع آوری این تابلوها در دستور کار شهرداری و شورای شهر ساری قرار دارد.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز