خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی :

فرمانداران در خط مقدم خدمات رسانی دولت به مردم قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۸۷۷

معاون سیاسی وزیر کشور گفت : فرمانداران براساس وظایفی که دارند، باید برای تحقق برنامه دولت تدبیر و امید تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛محمدحسین مقیمی در اختتامیه همایش فرمانداران سراسر کشور در پلاژ خزرآباد ساری افزود : فرمانداران در خط مقدم خدمات رسانی دولت به مردم قرار دارند و باید خدمات دولت یازدهم را برای مردم به درستی تشریح کنند.

وی گفت : ما به عنوان کارگزاران دولت در سراسر کشور نباید از زیر بار مسئولیتی که به عنوان فرصت در اختیارمان قرار داده شده ؛ به بهانه خستگی شانه خالی کنیم.

رئیس ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : اگرچه برخی انتقادهای غیرمنصفانه از عملکرد دولت تدبیر و امید گاهی خستگی را بر تن ما زیاد می کند، ولی ما نباید از تلاش خود دست بکشیم.

مقیمی بار دیگر بر رسیدگی به مشکلات مردم از سوی فرمانداران سراسر کشور تاکید کرد.

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری همایش آموزشی و تخصصی فرمانداران سراسر کشور هدف از برگزاری این رویداد را ارتقاء سطح آگاهی و دانش این قشر برشمرد.

مقیمی گفت : فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان ها در این کارگاههای آموزشی با برنامه و سیاست های دولت یازدهم در سال جاری بیشتر آشنا شدند و باید این برنامه ها را در محل خدمتی خود اجرا کنند.

همایش فرمانداران سراسر کشور در دو مرحله از 30 اردیبهشت ماه سال جاری تا ششم خردادماه در ساری برگزار شد و در این نشست معاونان وزیر کشور، معاون سازمان برنامه ریزی کشور و تعداد دیگری از مدیران ملی به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز