خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد؛

ضرورت حمایت همه نهادها از بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۵۶۹

نماینده ولی فقیه مازندران گفت: مشکلات استان در بخش اقتصاد و اشتغال برطرف نمی شود مگر اینکه همه نهادها همکاری لازم با تولید کنندگان را داشته و از بخش خصوصی حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، آیت الله نورالله طبرسی امروز دردیدار با اعضای اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه مازندران از ظرفیت  و پتاسیل های خوبی  در بخش های مختلف برخوردار است ، اظهار داشت:  داشتن ید واحد در راستای تحقق فرامین رهبری مبنی بر اقدام و عمل در استان ضروری است.
وی افزود: متاسفانه از ظرفیت های که در استان وجود دارد به خوبی استفاده نمی شود اگر همین پتانسیل ها در جایی دیگر از همین استان وجود داشت به طور حتم نیازمندیهای کشور را تامین می کردند.
نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: اگر قرار باشد شعار رهبری در استان محقق شود نیاز به همکاری و تعامل همه ادارات و نهادها دارد واینطور نباشد که حرف ها فقط در قالب شعار بوده و به آن عمل نشود.
آیت الله طبرسی ، افزود: این ناهماهنگی ها در ادارات ونهادهای کشوری نیز وجود دارد و در داخل استان نیز عزم جدی و انگیزه کافی برای تحقق شعار رهبری  مبنی بر "اقدام و عمل وجود ندارد".
وی ادامه داد: می طلبد تا جلسات با مدیران استانی و بانک ها در راستای حمایت از تولید کنندگان افزون شده و راهکار مناسبی برای مرتفع کردن موانع بر سر راه تویدات داخلی اتخاذ شود.
آیت الله طبرسی  اقتصاد دولتی واقتصاد وابسته به نفت را از موانعی عنوان کرد که بخش خصوص در آن مورد غفلت قرار گرفت.
نماینده ولی فقیه در مازندران همدلی و همکاری مدیران استانی ، ادرات ونهادها را راهکاری مناسب برای حل موانع تولید و حمایت از تولید کنندگان عنوان کرد و گفت: اگر موانع موجود برداشته شود به طور حتم گردشگری، صنعت و کشاورزی در استان توسعه پیدا می کند.
وی افزود: می طلبد برای اندیشیدن راهکارهای مناسب از خرد جمعی وافراد صاحبنظر استفاده کرد  و زیر ساخت ها برای تولید وحمایت از تولید کنندگان تقویت شود.
آیتالله طبرسی راه برون رفت مشکلات تولیدات را متکی نبودن به دولت دانست وگفت: مشکلات استان در بخش اقتصاد و اشتغال برطرف نمی شود مگر اینکه همه نهادها همکاری لازم با تولید کنندگان را داشته و از بخش خصوصی حمایت کنند.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز