خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در بازدید از کارخانه اکریلتاب بهشهر تاکید کرد؛

احیای نساجی مازندران باید عملیاتی شود/ضرورت ایجاد اشتغال برای جوانان

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۴۴۰

استاندار مازندران گفت:امروز وظیفه ما دفاع از سنگر تولید و اشتغال است و مانند روزهای جنگ باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش نمائیم .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛استاندار مازندران در مراسم افتتاحیه خط تولید تواکریلیک ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با تاکید به ضرورت ایجاد اشتغال برای جوانان گفت : تلاش در جهت ایجاد اشتغال خود جهادی مقدس و ارزشمند است.

فلاح اظهار داشت : توسعه شرکت اکریلتاب از انتظارات جدی ماست که البته مدیر شرکت از کارآفرینان موفق و ممتاز کشور و استان است و همه باید کمک کنند تا زمینه توسعه همه جانبه این شرکت فراهم شود .

استاندار مازندران اظهار داشت: این واحد تولیدی با وجود مشکلات اقتصادی در دوره هایی از زمان با مدیریت درست حرکت کرد تا امروز واحد جدید در رابطه با نخ قالی بافی افتتاح و با ورود ماشین آلات جدید به کشور تا 5ماه آینده ظرفیت تولیدی این کارخانه افزایش می یابد تا به تبع ان اشتغال زایی را نیز در پی دارد.

ربیع فلاح جلودار با اشاره به ضرورت بررسی تعهدات کارخانه با نگاهی مثبت اضافه کرد: برای استمرار کار تنگناها و مشکلات باید حل شود در غیر این صورت با گذشت زمان و افزایش تعهدات حل موضوع دشوار می شود.

وی با بیان اینکه با انعطاف قانون می توان در جهت رفع مشکل و حل تنگناها استفاده کرد ادامه داد:  مازندران در بخش صنعت ، معدن و تجارت در سال 1394 ،  640 مصوبه در رابطه با ستاد تسهیل رفع موانع تولید داشت و به حل مشکلات دارایی ، مالیات و بانکی در 300 واحد تولیدی و راه اندازی 168 واحد تولیدی جدید اشاره کرد.
استاندار مازندران خاطر نشان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل با حل مشکلات واحدهای تولیدی و راه اندازی واحدهای جدید صنعت نساجی می توان به اقتصاد استان کمک شایانی کرد و با ایجاد فرصت های شغلی نرخ اشتغال را افزایش داد.

استاندار مازندران در ادامه با اشاره به اینکه اداره کل صنعت معدن و تجارت استان برنامه راهبردی خود برای صنعت نساجی مازندران ارائه نماید تاکید کرد:احیای نساجی مازندران باید کاملا عملیاتی و اجرایی شود.

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی کمیته احیای صنعت نساجی در مازندران گفت: این کمیته در راستای کمک ، حمایت و راه اندازی واحدهای تولیدی نساجی اقدامات اساسی را به کار گیرد.
ربیع فلاح در ادامه با اشاره به ورود ماشین آلات جدید گفت: با این اقدام 120 میلیون یورو از واردات کاهش می یابد.

وی گفت:امروز وظیفه ما  دفاع از  سنگر تولید و اشتغال است و مانند روزهای جنگ باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش نمائیم .

فلاح افزود: استان مازندران باید در تمام عرصه ها پیشگام و پیشتاز باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز