خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

زباله ساری آسیب جدی به منطقه پشتکوه رسانیده است

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۹۳۳

شمشیربند گفت:زباله ساری و حمل آن به منطقه پشتکوه از جمله آسیب هایی است که در مرکز استان وجود دارد و رفع این مشکل منوط به احداث کارخانه زباله سوز در مرکز استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علیجان شمشیربند در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری ساری تشکیل شد، اظهار داشت: زباله ساری و حمل آن به منطقه پشتکوه از جمله آسیب هایی  است که در مرکز استان وجود دارد و رفع این مشکل منوط به احداث کارخانه زباله سوز در مرکز استان است.
 
وی افزود: مقرر شده بود تا حمل زباله در این منطقه به مدت 6 ماه باشد اما این مشکل سالهاست که ادامه دارد و موجب مشکلات زیادی برای مردم این منطقه شده است می طلبد تا استاندارمازندران تمهیداتی فراهم کند  تا حمایت مالی صورت گرفته تا ساختمان این کارخانه در اختیار شهرداری قرار گیرد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر ساری  با اعلام اینکه دستگاه های زباله سوز نیروگاه زباله سوز تامین شده و در محل مستقر است اما با مشکل ایجاد ساختمان روبرو هستیم، گفت: بامرتفع شدن این مشکل  معضل زباله ساری حل خواهد شد.
 
وی راکد ماندن ادامه پارک ملل در مرکز استان اشاره کرد و افزود: با تفاهم نامه ای که بین شورا ، شهرداری و آب منطقه ای منعقد شد مقرر شد تا زمین های حواشی رودخانه تجن در اختیار شهرداری قرار گیرد اما این امر هنوز اجرایی نشده است و گاهی اینطور توسط می شود که مسئولان این امر کوتاهی می کنند.
 
رئیس شورای شهر ساری ، جلسه هم اندیشی ساری را مثبت عنوان کرد و افزود: اگر استاندار در این جلسه حضور داشته باشد می توانیم مرکز استان را به عنوان شهر نمونه معرفی کنیم.
 
وی در ادامه به اجرای پروژه های مختلف در شهر ساری اشاره کرد و اجرای این پروژه ها را زبانزد عام و خاص خواند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز