خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

انتخابات در آرامش و امنیت کامل در حال برگزاری است

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۰۶۵

استاندار مازندران گفت: زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مرحله دوم در مازندران فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در ستاد انتخابات استانداری مازندران؛ربیع فلاح جلودار در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استانداری ، اظهار داشت: شرایط  برای حضور مردم در پای صندوق های رای در دو حوزه انتخابی مازندران به خوبی فراهم شده است.
وی افزود: می طلبد تا مردم برای دادن رای در ساعت قانونی پای صندوق های رای حاضر شوند و با توجه به  حساس بودن این مرحله از انتخابات حضور مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.
استاندار مازندران گفت که به دلیل همجواری دو حوزه انتخابی استان  ارتقای میزان امنیت در برگزاری هر چه با شکوهتر این انتخابات فراهم شد و از نظارت دقیق تر برخوردار است.
وی با اعلام اینکه طبق آمار فرمانداران این دو حوزه میزان مشارکت مردمی در پای صندوق های رای بالاست ، گفت:  امروز تمامی فعالان و دست اندر کاران انتخابات در برگزاری این حماسه بزرگ فعالیت دارند.
فلاح با بیان اینکه تا کنون شکایتی مبنی بر تخلف انتخاباتی در استان گزارش نشده است، افزود:انتخابات در آرامش و امنیت کامل در استان در حال برگزاری است.
به گفته استاندار مازندران تعداد اخذ رای در ۲ حوزه انتخابیه قائم شهر و بابل همانند مرحله اول حدود یک چهارم است یعنی تعداد ۸۶۵ می باشد که در حوزه انتخابیه بابل تعداد ۵۰۹ شعبه و در حوزه قائمشهر ۳۵۶ شعبه است.
وی افزود: از این تعداد ۳۳۶ شعبه شهری و ۵۲۹ شعبه روستایی است که ۳۲۲ شعبه ثابت شهری و ۱۴ شعبه سیار شهری و نیز ۴۶۰ شعبه ثابت روستایی و ۶۹ شعبه سیار روستایی است که در مجموع ۷۸۲ شعبه ثابت و ۸۳ شعبه سیار است.
فلاح ادامه داد: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران در ۲ حوزه انتخابیه شهرستانهای بابل و قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه  و سوادکوه شمالی برای کسب ۲ کرسی مجلس امروز جمعه دهم اردیبهشت در حال برگزاری است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز