خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت بازرسی انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی مازندران تاکید کرد؛

ضرورت اصل امانتداری رای مردم در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۹۹۴

رئیس هیئت بازرسی انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی مازندران، گفت: اصل امانتداری آرا مردم و نامزدها در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در ستاد انتخابات استانداری مازندران ، حسن خیریان پور صبح امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران، اظهار داشت: امیدواریم امروز مکمل حماسه 7 اسفند در شهرهای استان رقم خواهد خورد.

وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان تجلی مردم سالاری دینی و مظهر اراده مردم در اداره امور کشور است.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی مازندران با اشاره به اینکه مقبولیت نظام با رای مردم حاصل می‌شود، تصریح کرد: در این انتخابات به عنوان یکی از مجموعه برگزارکنندگان انتخابات، اصل امانتداری برای نامزدها و رای مردم را رعایت خواهند کرد.
خیریان پور با بیان اینکه شاهد انتخاباتی با شکوه و پرشور در مرحله دوم خواهیم بود، افزود: برگزار کنندگان انتخابات مجموعه ظرافت، دقت را با جدیت دنبال کنند.
معاون  منابع انسانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه 23 فرآیند از 25 فرآیند انتخابات در دور دوم نیز به صورت مکانیزه انجام می‌شود، گفت: امکانات پشتیبانی و تجهیزاتی برای اجرای با شکوه انتخابات مرحله دوم فراهم شده است.
وی با بیان اینکه 6 فرمانداری درگیر دور دوم برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند، افزود: خوشبختانه هیچ مشکلی در اتصال شعبات اخذ رای به شبکه الکترونیکی در این دو حوزه‌ها وجود ندارد.
خیریان پور با اشاره به اینکه در حوزه فناوری اطلاعات تلاش شده تا با همکاری هیئت نظارت استان بتوانیم از مجموعه فناوری‌های نوین در انتخابات استفاده کنیم، عنوان کرد: مسئولیت هیئت بازرسی انتخابات را با کمال شایستگی صورت خواهیم داد.
وی با بیان اینکه همه صندوق‌های اخذ رای قبل از ساعت 8 صبح در محل‌های شعبات اخذ رای مستقر و کار رای گیری همزمان با سراسر کشور انجام شد، گفت: در مرحله دوم باید همه فرآیند انتخابات به نحو مقتضی در شعبات اخذ رای در نهایت دقت انجام شود.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید عین قانون و امانتداری، صبر، حوصله و خویشتنداری خود را سرلوحه کارهایشان قرار دهند، افزود: ظرافت و دقت کار خود را در نتیجه انتخابات اعلام خواهیم کرد.
 

وی با اشاره به اینکه به تعداد شعبات اخذ رای بازرس در حوزه‌های انتخابیه استان فعالیت دارند، عنوان کرد: در قانون خرید و فروش آرا قید ولی اثبات آن بسیار سخت است بنابراین از حامیان نامزدها تقاضا می‌شود تا این اقدام را صورت ندهند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز