خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار مازندران:

برگزاری انتخابات بیطرفانه رضایتمندی قلبی در مردم ایجاد نمود

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۶۶۱

معاون سیاسی استاندار مازندران گفت: همه عوامل اجرایی در انتخابات، امانتدار دولت هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، سریعا با متخلف برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

به گزارش ایلنا از قائم شهر ، علیرضا یونسی صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات مازندران که با حضور فرمانداران و بخشداران دو حوزه انتخابیه قائم شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی و حوزه انتخابیه بابل در فرمانداری قائم‌شهر برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات مجلس دهم در مازندران در چارچوب قانون و کاملا صادقانه و بیطرفانه برگزار شد  اظهار داشت:برگزاری انتخابات بیطرفانه یک اقناع عمومی و رضایتمندی قلبی در مردم ایجاد نمود.

وی ادامه داد: دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه قائم‌شهر و بابل نیز باید با بیطرفی کامل برگزار شود تا شاهد انتخابات پاک و شکوهمند دیگری در مازندران باشیم.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به تاکید دولت تدبیر و امید مبنی بر برگزاری انتخابات پاک اشاره کرد و گفت: همه عوامل اجرایی در انتخابات، امانتدار دولت هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، سریعا با متخلف برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

در ادامه این جلسه فرماندار قائم‌شهر نیز با بیان فراهم بودن شرایط برای برگزاری انتخابات قانونمند و باشکوه در قائم‌شهر اتصریح کرد: در دور اول انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، هیچ شکایتی گزارش نشد.

 

مهدی محمدی ادامه داد: از 164 شعبه اخذ رای پیش بینی شده  در حوزه قائم‌شهر 96 صندوق شهری و 68 صندوق روستایی و یک صنودق سیار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز