خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش بهنمیر تاکید کرد:

لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی بهنمیر

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۵۲۶

رئیس آموزش و پرورش بهنمیر با اشاره به سه پروژه نیمه‌کاره سالن ورزشی، دارالقرآن و کانون فرهنگی و هنری، گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش بهنمیر تخصیص یابد.

به گزارش ایلنا،  علی روشن‌رای با اشاره به اینکه بخش بهنمیر دارای موقعیت خاص توریستی و جغرافیایی گردشگری بوده و سالانه گردشگران زیادی به این بخش سفر می‌کنند، اظهار کرد: برای پذیرایی و استقبال از میهمانان نوروزی ستاد اسکان در بخش بهنمیر با برگزاری چهار جلسه با مدیران مدارس و عوامل ستاد اجرایی در نهایت چهار مدرسه از تاریخ 28 اسفند 94 با 16 کلاس درس برای پذیرایی از اسکان مسافران نوروزی فراهم شد.

وی با بیان اینکه در طول این ایام 145 خانوار فرهنگی و سه خانوار غیرفرهنگی در قالب 763 نفر در  مدارس بخش بهنمیر اسکان داده شدند، افزود: براساس آمار آموزش و پرورش استان امسال نسبت به سال گذشته با 11 درصد کاهش مسافران نوروزی در مدارس مواجه بودیم.

رئیس آموزش و پرورش بهنمیر با اشاره به وجود 42 مدرسه در بخش بهنمیر، تعداد دانش‌آموزان این بخش را 4 هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: این طرح همه ساله از دوم فروردین ماه به مدت 10 روز به تفکیک جنسیت در دو فضای آموزشی از هشت صبح تا هفت غروب برای مطالعه دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی برای آمادگی بیشتر برای شرکت در کنکور برگزار و خدمات مشاوره‌ای نیز در این طرح به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

روشن‌رای با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان بهنمیری در زمینه‌های مختلف آموزشی، بیان کرد: براساس اعلام سازمان سنجش طی سال گذشته بخش بهنمیر توانست رتبه 6 کنکور سراسری را در بین شهرستان‌های استان کسب کند.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست آموزش و پرورش بهنمیر در آزمون پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سوم ریاضی در سطح استان، اظهار کرد: در بحث پرورشی نیز آموزش و پرورش این ناحیه به موفقیت‌های چشمگیری از جمله کسب رتبه نخست زهره باقرپور در مسابقات شعر و خاطره نماز، کسب رتبه نخست استانی مسابقه پرسش مهر رئیس جمهوری، کسب رتبه نخست استان در رشته مقاله‌نویسی توسط میترا کاظمی و رتبه نخست سرود همگانی در سطح استان دست یافته است.

رئیس آموزش و پرورش بهنمیر برگزاری جشن تکلیف برای دانش‌آموزان، ارائه خدمات مشاوره با همکاری اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی به 300 نفر از دانش‌آموزان، برگزاری دومین مسابقات کتاب‌خوانی تا 6 اردیبهشت امسال برای دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم، برگزاری جشنواره نوجوان سالم در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های این اداره برشمرد.

روشن‌رای با بیان اینکه از 42 مدرسه و 149 کلاس درس بهنمیر تاکنون 90 کلاس درس هوشمندسازی شده‌اند، گفت: در بحث سیستم گرمایشی هوشمند (شوفاژ کاری) نیز بخش بهنمیر با 82 درصد هوشمندسازی گرمایشی توانست مقام نخست استان را در این زمینه کسب کند.

وی با بیان اینکه بخش بهنمیر فاقد سالن ورزشی درون مدرسه‌ای است، ادامه داد: استارت احداث این سالن که در 9 سال گذشته در یکی از مدارس بهنمیر آغاز شد در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 85 درصد نیمه‌کاره رها شده است و در حالی که در برنامه بودجه سال 94-95 مبلغ 155 میلیون تومان برای این پروژه در نظر گرفته شد، اما تاکنون این امر محقق نشده است.

رئیس آموزش و پرورش بهنمیر به پروژه‌های نیمه‌کاره ساختمان دارالقرآن میلاد نور با پیشرفت فیزیکی 15 درصد اشاره کرد و گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل سالن کانون فرهنگی و هنری نیز تخصیص یابد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز