خبرگزاری کار ایران

مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری :

تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز با تور غواصی

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۰۴۱

مردانی گفت: در این تور گردشگران به غواصی در این دریاچه می پردازند و با توجه به شفافیت و زلال بودن آب دریاچه همسفران این ساری گردی در این تور، تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز را خواهند داشت.

رضا مردانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری از تور غواصی ساری گردی در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: این تور با حضور غواصان در سد سلیمان تنگه همراه با آموزش و تست شنا برگزار می شود.
وی افزود: دریاچه سلیمان تنگه با دارا بودن جاذبه گردشگری و تفریحی مکانی مناسب برای برگزاری این تور می باشد که با گرم شدن هوا برگزاری آن از جاذبه بیشتری برخوردار خواهد بود.
مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری ، گفت: تور غواصی از چهارم فروردین آغاز شد و به طور میانگین هر یک روز در میان در گرو های چهار نفره با توجه به شرایط جوی مناسب برگزار می شود.
وی افزود: تست شنا در آبهای کم عمق و همچنین آبهای با عمق زیاد از جمله برنامه هایی است که قبل از شروع تور از غواصان  و گردشگران در این حوزه گرفته می شود.
مردانی ادامه داد: در این تور گردشگران به غواصی در این دریاچه می پردازند و با توجه به شفافیت و زلال بودن آب دریاچه همسفران این ساری گردی در این تور، تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز را خواهند داشت.
وی معرفی جاذبه های گردشگری ، تاریخی و فرهنگی را از جمله اهداف تور سارگردی عنوان کرد و افزود: شهرداری ساری با بر گزاری این تورشناساندن و معرفی جاذبه های گردشگری را به مسافران و گردشگران نوروزی را نوک پیکان اهداف خود قرار داده است.
مردانی از استقبال خوب گردشگران و مسافران نوروزی از تورهای ساری گردی در مرکز استان خبر داد و گفت: به دلیل حجم مسافران نوروزی و استقبال خوب آنان از این تور تعداد اتوبوس های این طرح را از 2 دستگاه اتوبوس به دستگاه ارتقاء دادیم.
وی بوستان ملل را یکی از هدف های تور گردشگری در ایام تعطیلات نوروز عنوان کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه  صنایع دستی  ،قایق سواری در جزیره بوستان ملل و دیدن و معرفی این جاذبه ها استقبال گردشگران از این توررا افزون کرد.
 مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری ، برگزاری بازی های سنتی ، بومی و اجرای موسیقی زنده برای مسافران و گردشگران نوروزی را از دیگر عناوین برنامه های تور ساری گردی عنوان کرد .
وی ادامه داد: رضایتمندی مسافران از این تور سبب شد تا گردشگران خارجی با ملحق شدن به همسفران تور ساری گردی تجربه ای نو را در این تور رقم بزنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز