خبرگزاری کار ایران

ثبت 294هزارو 59 نفر روز در ستادهای اسکان مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۷۶۹

بیشترین پذیرش مربوط به شهرهای چالوس، رامسر، بابلسر ، تنکابن ،محمودآباد و ساری ناحیه یک بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ، سید علی قاسمی اظهار داشت: از 27 اسفندماه 94 تاکنون 294 هزار و 59نفر روز مسافر فرهنگی و دیگر افراد در مدارس و اردوگاه‌های دانش‌آموزی اسکان یافتند.

وی افزود: بیشترین پذیرش مربوط به شهرهای چالوس، رامسر، بابلسر ، تنکابن ،محمودآباد و ساری ناحیه یک بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در طرح نوروزی امسال علاوه بر مدارس، اردوگاه‌ها و معلم‌سراها نیز آماده پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی است.

قاسمی از دایر بودن 411 مدرسه استان برای پذیرش مسافران نوروزی خبر داد و افزود: همچنین 3 هزار و 400 کلاس درس آماده پذیرش مهمانان نوروزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطر نشان کرد: تاکنون 20هزار و 626خانوار فرهنگی و 2 هزارو 119خانوار غیرفرهنگی در مراکز فرهنگی استان در قالب 264هزار و 751 نفر روز فرهنگی و 29 هزارو 308 نفر روز غیر فرهنگی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان پذیرش شدند.

قاسمی از اسکان 294 هزار و 59 نفر روز گردشگر فرهنگی و غیر فرهنگی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان در نوروز امسال خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز