خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران:

حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی استان در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۷۴۱

مردانشاهی اظهار داشت: هماهنگی های لازم برای حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی مازندران در تعطیلات نوروزی صورت گرفت و تاکنون مشکل وکمبودی دراین زمینه در استان شاهد نبودیم.

به گزارش ایلنا،علیرضا مردانشاهی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران که با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار شد ، اظهار داشت: هم اکنون ناوگان آمبولانس های موجود در اورژانس مازندران متناسب با وضعیت و شرایط استان نیست.
وی افزود: نیاز است تا با توجه به حضور مسافران و گردشگران زیادی در استان مازندران نسبت به تامین تجهیزات موردنیاز در خصوص اورژانس 115 که پیشانی ارائه خدمات درمانی است ، اقدام شود .
جانشین کمیته خدمات بهداشتی ، سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به کاهش 31 درصدی ماموریت های اورژانس 115 استان در نوروز امسال ، اضافه کرد: در این مدت  16 هزاربیمار در اورژانس بیمارستان های استان بستری شدند و 11 هزار و 500 بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند .
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران با اشاره به شرایط و وضعیت مسافر پذیری استان گفت که اورژانس 115 استان به تجهیزات و نیروی انسانی بیشتری نیاز دارد .

مردانشاهی افزود: هماهنگی های لازم برای حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی مازندران در تعطیلات نوروزی صورت گرفت و تاکنون مشکل وکمبودی دراین زمینه در استان شاهد نبودیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز