خبرگزاری کار ایران

از ۲۷ اسفند ماه تا ۸ فروردین :

بیش از 7 میلیون نفر مسافر شب اقامت در مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۴۸۹

مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ، گفت: از 27 اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین ‌ماه امسال 7 میلیون و 266 هزار و 156 نفر شب اقامت در مازندران ساکن شدند.

به گزارش ایلنا،دلاور بزرگ ‌نیا درجمع خبرنگاران مستقرستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری، اظهار داشت: از 27 اسفندماه سال گذشته تا ششم فروردین‌ماه امسال 7 میلیون و 266 هزار و 156 نفر شب اقامت در مازندران ساکن شدند.
 
وی افزود:در این مدت 3هزار و 542 بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، صنوف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی درمانی و مراکز حمل و نقل در استان صورت گرفته است.
 
مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ادامه داد: 150 مورد تشویق و 171 مورد اخطار به کمیته اسکان و خدمات‌رسانی و امور رفاهی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران داده شده است.
 
بزرگ نیا با اشاره به اینکه از آغاز طرح نوروزی تا هشتم فروردین‌ماه 6هزار و 519مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی صورت گرفته است، گفت: در این مدت 5هزار و 47 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.
 
وی با بیان اینکه 19 فوتی ناشی از تصادف و تروما به کمیته بهداشت و درمان و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گزارش شده است، خاطرنشان کرد: یک هزار و 258 تصادفی پذیرش‌شده در مراکز درمانی و اورژانس، 4 هزار و 718 مأموریت تصادفی و غیر‌تصادفی اورژانس 115 و 760اخطار بهداشتی صادره صنوف اعلام شده است.
 
بزرگ‌نیا افزود: از 27 اسفندماه سال قبل تاهشتم فروردین‌ماه امسال 18 اماکن غیربهداشتی در استان تعطیل شده است.
 
مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار کرد: در این مدت تعداد بازدیدکنندگان از موزه‌های استان 118هزار و 476 نفر و تعداد بازدید‌کنندگان از اماکن تاریخی فرهنگی استان 302 هزار و 292 نفر بوده است.
 
بزرگ ‌نیا ادامه داد: در این مدت تعداد گردشگران و بازدید‌کنندگان روستاهای استان  یک میلیون و 205نفر و تعداد گردشگران اقامت‌گزین استان یک میلیون و 890 هزار و 375 نفر بوده است.
 
وی گفت: تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس‌راه و همیاران پلیس (پیاده، موتوری و خودرویی) 25 هزار و 124 مورد بوده است.
 

بزرگ نیا افزود: از 27 اسفندماه سال قبل تا هشتم  فروردین‌ماه 988عنوان خبر از سوی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان ارسال شده است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز