خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

توزیع 65 هزار بسته فرهنگی به مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۸۵۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اظهار داشت: از 25 اسفند تاسوم فروردین 65 هزار و 400 بسته فرهنگی در بین مسافران توزیع شد.

به گزارش ایلنا، مهدی ولی پور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی  خدمات سفر اظهار داشت: از 25 اسفند  تاسوم فروردین 65 هزار و 400 بسته فرهنگی در بین مسافران توزیع شد.

وی افزود: 48 هزار گردشگر از کمپ های هلال احمر در استان خبر داد و افزود: 179 مورد ماموریت توسط هلال احمر استان صورت گرفت که از این تعدا د 69 ماموریت مربوط به تصادفات جاده ای بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران ، ادامه داد: در این مدت 899 نفر به صورت سرپایی  و 64 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال  یافتند.

وی افزود:امسال بیش از 4 هزار نجات گر و پرسنل هلال احمر  از رامسر تا گلوگاه در پایگاهای هلال احمر اطلاع رسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: از استقرار 77 پایگاه هلال احمر در سطح استان اشاره کرد

ولی پور بیان داشت:استقرار یک فروند بالگرد، 2 قلاده سگ تجسس،استقرار مرکز فوریتهای کنترل فرماندهی  به  صوت شبانه روی آماده  خدما ت رسانی در زمان وقوع حوادث به مسافران  نوروزی هستند.

وی گفت:برپایی خیمه های نماز،اسکان موقت اضطراری،تست قند و فشار خون از مسافران وحضورپزشکان و پیراپزشکان در  طرح داوطلب یار سلامت تا 15 فروردین ادامه دارد

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز