خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری:

برگزاری تورهای ساری گردی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۸۰۴

مهدی عبوری گفت: تورها ی ساری گردی بصورت رایگان با هدف معرفی آیین های سنتی ، آشنایی مسافران نوروزی با جاذبه های تاریخی و گردشگری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، مهدی عبوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ساری از شکل گیری تورهای ساری گردی در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: این تورها بصورت رایگان  با هدف معرفی آیین های سنتی ، آشنایی مسافران نوروزی با جاذبه های تاریخی و گردشگری برگزار می شود.
 
وی از برپایی سه کمپ نوروزی در مبادی  ورودی مرکز استان  خبر داد و افزود: میدان امام، امام زاده عباس و بلوار کشاورز برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی در نظر گرفته شد.
 
شهردار ساری  ، گفت: جشنواره صنایع دستی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری ساری در پارک ملل از 3 فروردین ماه آغاز و تا پایان فروردین 95 ادامه دارد.
 
عبوری از توزیع بسته های فرهنگی شامل اقلام معرفی ساری و آداب و رسوم بومی مازندران در کمپ های برپا شده در ساری خبر داد و افزود: روزانه چهار دستگاه اتوبوس مسافران نوروزی را برای بازدید از اماکن تاریخی جابجا می کند.
 
وی اجرای برنامه نوروزی خوانی در روزهای 27 و 28 اسفند ماه  در سطح شهر ساری را از جمله برنامه های اجرا شده توسط شهرداری ساری عنوان کرد.
 
شهردار مرکز استان جشنواره رها سازی ماهی قرمز در 12 فروردین ماه در خانه کلبادی و پارک ملل  را از دیگر برنامه های فرهنگی شهرداری ساری عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز