خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران:

74 پایگاه امداد و نجات شبانه روزی به مسافران نوروزی خدمات می دهند

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۶۲۸

52 هزار و 448 ایستگاه ایمنی و راهنمایی نیز در سطح استان استقرار یافته و به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کند.

به گزارش ایلنا، مهدی ولی پور در گفتگو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ساری ، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر مازندران با اجرای دو طرحی ملی با عناوین امداد و نجات و طرح ملی ایمنی و سلامت در 74 پایگاه امداد و نجات  از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین در سطح استان به مسافران نوروزی خدمات می دهد.
 
وی با بیان اینکه  در اجرای طرح امداد و نجات 68 پزشک و پیراپزشک فعالیت می کنند از 112 عملیات شامل 39 عملیات نجات تصادفات جاده ای و یک مورد عملیات کوهستان و 61 مرد خدمات حضوری در سطح استان خبر داد.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران ، گفت: تاکنون به 602 مصدوم، 565 مصدوم سرپایی و 37 نفر انتقالی خدمات ارائه شده است.
 
ولی پور ، ادامه داد: 52 هزار و 448 ایستگاه ایمنی و راهنمایی نیز در سطح استان استقرار یافته و به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کند.
 
به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران امسال 150 نفر در طرح ملی ایمنی و سلامت، 68 نفر در طرح ملی داوطلب یار و 300 نفر نیز در طرح ملی امداد و نجات فعالیت می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز