خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران:

یکی از جاذبه ها امتیازات برای توریسم درمانی در حوزه آب درمانی است

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۶۲۲

بزرگ نیاگفت:یکی از جاذبه ها امتیازات برای توریسم درمانی در حوزه آب درمانی است به طوری که در حال حاضر دو چشمه آب معدنی در منطقه لاریجان آمل به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا،دلاور بزرگ نیا درجمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ساری ،  با اشاره به اینکه مازندران ظرفیت های قابل توجه ای در گردشگری سلامت دارد، اظهار داشت: با برقراری خط پروازی ساری- آکتائو اقبال قابل توجهی برای مراکز درمانی استان در حوزه گردشگری سلامت انجام می شود.

وی افزود: یکی از جاذبه ها  امتیازات برای توریسم درمانی در حوزه آب درمانی است  به طوری که در حال حاضر دو چشمه آب معدنی در منطقه لاریجان آمل به بهره برداری رسید.

به گفته بزرگ نیا گردشگری درمانی و بهداشتی امروزه از رو به رشدترین بخش های صنعت گردشگری جهان است که باعث شده سازمان های دست اندرکار و کشورهای علاقمند به توسعه گردشگری توجه خود را به این بخش از صنعت توریسم جلب و برای آن برنامه ریزی کنند.

وی با بیان امکانات پذیرایی در حوزه درمان می بایست برای مسافران خارجی در استان به خوبی فراهم شود، گفت: بحث گردشگری سلامت یکی از ظرفیت های خوبی بود که در کشور قزاقستان به آن پرداخته شد.

بزرگ نیا ادامه داد: برای مردم قزاقستان، کشورهای چین، روسیه و ترکیه و نیز هندوستان به لحاظ مسافت و اطمینان بخشی درمان قابل مقایسه  با ایران و مازندران نیست  لذا می طلبد تا با راه اندازی خط پروازی این امر به خوبی محقق شود.

وی عنوان کرد: با بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل کشورمان و راه اندازی خط پروازی ساری- آستاراخان- اکتائو امیدواریم در سال 95 شاهد توسعه این بخش از گردشگری در استان باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه صنعت توریسم سلامت دارای اهمیت و جایگاه خاص در جذب توریسم دارد، گفت: مازندران با دارا بودن ظرفیت های متعددی جهت جذب توریسم درمان می تواند نقاط قوت را به فرصت تبدیل کند.

وی افزود: با توجه به قابلیت های موجود در استان می توان هر منطقه جغرافیایی استان را به یک قطب قوی  فعال توریسم سلامت تبدیل کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز