خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته امور شهرداری های ستاد خدمات سفرمازندران:

58 شهرداری و 20 دستگاه اجرایی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۳۹۰

قدیری گفت:با تمهیدات اتخاذ شده از سوی شهرداری های استان 58 شهرداری و 20 دستگاه اجرایی در استان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

به گزارش ایلنا، علی قدیری در جمع خبرنگاران مستقردر ستاد اجرایی خدمات سفراستان با  بیان اینکه تمهیدات لازم برای تامین امنیت و رفاه مسافران نوروزی انجام شده است،عنوان کرد:شهرداری های مازندران در کنار سایر دستگاهها تلاش می کنند تا خدمات ارزنده ای را به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه کنند.

وی افزود: با تمهیدات اتخاذ شده از سوی شهرداری های استان 58 شهرداری و 20 دستگاه اجرایی در استان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

دبیر کمیته امور شهرداری های ستاد خدمات سفرمازندران هدف از اجرای برنامه ها را فراهم سازی زیر ساخت ها برای مسافران و گردشگران و همچنین زائران مشهد مقدس عنوان کرد و گفت:از تمامی ابزارها و تجربیات در راستای ایجاد و حفظ امنیت در جریان سفرهای نوروزی برای مسافران نوروزی بکار گرفته شد.

وی افزود: ترتیبی اتخاذ شد حداقل 50 درصد از کل تاکسی های شهر در ایام تعطیلات برای جابجایی شهروندان و مسافرین فعال باشند.

قدیری ادامه داد: تاکسی های کشیک نیز در طول شب ، مراکز خدماتی نظیر بیمارستان ها و پاسگاههای انتظامی پیش بینی و شماره تاکسی تلفنی های فعال شهر در ترمینال و مراکز خدماتی نصب شد.

وی ، عنوان کرد: در صورت بروز تصادفات منجر به فوت و ضرورت درخواست انتقال سریع اجساد به مراکز پزشکی قانونی همکاری لازم را با نیروی انتظامی استان دارد.

قدیری ، افزود:تامین نیازهای ضروری مسافران تاثیر بسزایی در جلب گردشگر به این استان دارد بنابراین توجه به مسائل سرویس های بهداشتی و نماز خانه ها نه تنها در ایام نوروز بلکه در تمامی اوقات ضروری است .

وی در ادامه ، گفت: رنگ آمیزی جداول،المان ها و مبلمان شهری،جمع آوری نخاله های ساختمانی ،نصب بنرراهنمای مسافران،ایجاد فضای سبز، بهسازی نمازخانه های بین راهی و نصب چادر نماز در محورهای ورودی استان و بهسازی سرویس های بهداشتی استان از مهمترین برنامه های اجرا شده  از سوی این نهاد اجرایی است.

دبیر کمیته امورشهرداریهای ستاد خدمات سفرمازندران نظارت  بر کشتارگاههای  سطح استان برای عرضه دام ها را از دیگر برنامه های مهم این کمیته عنوان کرد. 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز