خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری مازندران:

طرح استقبال از مسافران نوروز 95 در مازندران آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۹۲۴

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی، مازندران آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مسافران رادارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، نبیان با اشاره به اینکه طرح استقبال از مسافران نوروز95 در مازندران آغاز شد، افزود: این مانور با هدف بهبود خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی ، کاهش تصادفات  و افزایش ایمنی سفرهای نوروزی، با مشارکت دستگاههای اجرایی برگزار شد.
 علی نبیان در حاشیه مراسم رزمایش طرح نوروزی پلیس مازندران در جمع خبرنگاران ، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی، مازندران آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مسافران رادارد.
وی با اشاره به اینکه طرح استقبال از مسافران نوروز95 در مازندران آغاز شد، افزود: این مانور با هدف بهبود خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی ، کاهش تصادفات  و افزایش ایمنی سفرهای نوروزی، با مشارکت دستگاههای اجرایی برگزار شد.
معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه هرگونه تمهیدات در تسهیل سفر نوروزی برای گردشگران و مسافران به استان اتخاذ شد، گفت: ورودی شهرها ی استان و بین شهرها پاکسازی انجام شده و بازدیدهای مناطق گردشگر پذیر توسط کارگروه ها و مدیران انجام گرفت.
نبیان با بیان اینکه میثاق نامه با همکاری هلال احمر در قالب کمپین " نه، به تصادفات جاده ای" منعقد شده است، گفت: هدف از انعقاد میثاق نامه کاهش تصادفات جاده ای است که ورزشکاران، هنرمندان و هلال احمر دراین طرح مشارکت داشتند.
وی افزود: برای تسهیل در تردد مسافران نوروزی چها کیلومتر در محور سوادکوه بازسازی و زیر بار ترافیکی رفته است همچنین کمربندی شمالی ساری  توسط وزارت راه و شهرسازی بازگشایی و زیر بار ترافیک رفت.
نبیان ادامه داد: برای کاهش  بارترافیکی در غرب مازندران در محور نوشهرو چالوس با بهره برداری از پروژه های چون ، تونل شهری، پل سردآبرود زیر بار ترافیک رفت .
وی ، اظهار داشت: برای کاهش تصادفات در محور چمستان – نور پیمانکار متهعد شده است تا راه امنی را برای مسافران در این مسیر ایجاد کند.
معاون عمرانی استاندار مازندران ،افزود: 27 ستاد اجرایی تسهیلات به طور رسمی در 22 شهرستان استان تا پانزدهم فروردین سال جدید تشکیل شد که این ستاد از 8 صبح تا 6 عصر به مسافران خدمات رسانی می کند.
نبیان ، افزود: در رزمایش طرح نوروزی پلیس گروه های مشترک نیروی انتظامی ، هلال احمر، اورژانس، امداد خودرو، آتش نشانی، وزارت بهداشت و... شرکت داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز