خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهشهر :

کشف بیش از 7000 مواد محترقه در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۹۹۵

اگرچه فروش ترقه ها در مغازه ها ممنوع شد اما بیش از 7000 مواد محترقه در شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهشهر در جلسه شورای اداری که عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر برگزار شد با اشاره به تدابیر اتخاذ شده در جهت امنیت شهرستان در ایام نوروز اظهار داشت: یکی از دغدغه های نیروی انتظامی جرائم خشن ، سرقت از بانک ها ، زرگری ها ، پمپ بنزین و.... است که در همین راستا گروهی از ماموران را در دو شیفت صبح و عصر در چهارراه امام مستقر کردیم.

سرهنگ محمدولی مرادی  گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهرشنبه آخر سال همه سازمان ها و ارگان ها باید به فرهنگ سنتی چهارشنبه سوری توجه کنند و دستگاه های فرهنگی مانند آموزش و پرورش عواقب چهارشنبه آخر سال را به دانش آموزان هشدار دهند.
 
وی ادامه داد : اگرچه فروش ترقه ها در مغازه ها ممنوع شد اما بیش از 7000 مواد محترقه در شهرستان کشف شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه آسیب ها و جرایم اجتماعی متاثر از جوامع است افزود: در ایام پرازدحام سال جرایمی مانند کیف قاپی و سرقت های داخل خودرو افزایش می یابد که حضور لایه های اجتماعی مانند شبگرد، بسیج و... باید پررنگ شود اما متاسفانه این لایه های اجتماعی در سطح شهرستان بسیار کم است.
 
سرهنگ محمدولی مرادی با بیان اینکه   روزانه 100 هزار تومان هزینه ی سد معبر پرداخت می شود  تصریح کرد: این امر به ساماندهی نیاز دارد و با توجه به تشکیل ستاد مبارزه با سد معبر باید اقدامات جدی در این راستا صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز