خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران

به سادگی نمی توان از مشکلات رفاهی و درمانی موجود در زندگی بازنشستگان چشم پوشی کرد

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۶۰۰

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت : مسئولان از تجربیات گرانبهای بازنشستگان درس می گیرند.

به گزارش ایلنا، سید علی اصغر محمودی صبح جمعه در پنجمین اردوی اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران در مشهد با تاکید بر اینکه بازنشستگان و کارگران در انتخاب نمایندگان اصلح در 7 اسفند نقش پر رنگی ایفا کردند ، افزود : مردم استان مازندران همواره در انتخابات مختلف بیشترین مشارکت را داشته اند.

وی ادامه داد : همدلی و همراهی اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران با هم ، در کشور کم نظیر است.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با تقدیر از نصرالله دریابیگی رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان در جهت ایجاد همدلی و وحدت بین بازنشستگان ، اظهار داشت : کم توقعی برای خود و توقع داشتن برای دیگران ، از ویژگی های اصلی بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران است.

محمودی با بیان اینکه نمی توان از مشکلات رفاهی و درمانی موجود در زندگی بازنشستگان چشم پوشی کرد ، تصریح کرد : هدف از ایجاد شعبات مختلف تامین اجتماعی در مازندران ، خدمت رسانی بیشتر به مردم است.

وی ادامه داد : در تلاش هستیم تسهیلات مالی به بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران افزایش یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز