خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائمشهر:

تاکنون هیچ گونه تخلف انتخاباتی در حوزه انتخابیه قائم شهر گزارش نشده است

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۵۶۸

فرماندار قائمشهر گفت:مردم همیشه در صحنه و انقلابی قائم شهر همانند گذشته در نخستین ساعات اخذ رأی حاضر شده و کاندید اصلح خود را انتخاب نمودند.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی صبح امروز دریکی از شعبات اخذ رأی در قائم شهر حاضر شد و رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران به اهمیت شرکت در انتخابات اشاره کرد و افزود: با شرکت در انتخابات به همگان  نشان خواهیم داد با هم متحد، منسجم و یکپارچه ایم و کشور و ملتی مقتدر و توانا در سطح بین‌المللی هستیم.

فرماندار قائم شهر انتخاب نماینده اصلح را از ویژگی های انتخابات سالم و پرشور برشمرد و تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه و انقلابی قائم شهر همانند گذشته در نخستین ساعات اخذ رأی حاضر شده و کاندید اصلح خود را انتخاب نمودند.

محمدی با بیان اینکه تا کنون هیچ  تخلف انتخاباتی در حوزه انتخابیه قائم شهر گزارش نشده است از مردم خواست در طول ساعت مقرر رأی خود را در صندوق بیاندازند و حضور را به ساعات آخر موکول نکنند.

وی افزود: در صورت تمدید ساعت اخذ رأی، حوزه های انتخاباتی ما آمادگی کامل جهت دریافت آرای مردم را دارند.

محمدی تعداد تعرفه های صادر شده در حوزه شهرستان قائم شهر  برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را 205 هزار برگه برای هر کدام اعلام نمود.

به گزارش ایلنا؛ 164 شعبه اخذ رأی در حوزه شهرستان قائم شهر مشغول دریافت آرای مردم می باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز