خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات مرکز استان خبرداد

انصراف دو نامزد انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه ساری و میان دورود

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۳۹۱

رئیس ستاد انتخابات مرکز استان گفت: با انصراف دو نامزد انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، تعداد کاندیدهای این حوزه به 20 نفر رسید.

احمد حسین‌زادگان اظهار کرد: تنها ساعاتی باقی مانده به آغاز فرآیند رای‌گیری در هفتم اسفندماه، دو نفر دیگر از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود از کاندیداتوری در انتخابات مجلس، انصراف دادند.

وی افزود: علی رضایی تیلکی فرزند رمضانعلی با کد نامزد 1259 و علی صادقی کردخیلی فرزند نادعلی با کد نامزد 1272 دو نامزدی هستند که از ادامه رقابت‌های انتخابات مجلس، انصراف دادند.

فرماندار ساری با اشاره به رقابت 20 نامزد انتخابات از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود برای کسب دو صندلی مجلس، گفت: فرآیند اخذ رای از ساعت هشت صبح روز جمعه هفتم اسفندماه آغاز می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات مرکز استان با بیان اینکه از مردم تقاضا داریم در آغازین ساعات شروع اخذ رای، پای صندوق‌های رای حضور یابند، تصریح کرد: ممکن است در ساعت‌های پایانی زمان رای‌گیری، محل اخذ رای با شلوغی و ترافیک حضور افراد مواجه باشد و بهتر است که زودتر نسبت به حضور در انتخابات اقدام کنیم.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه وظیفه داریم بر اساس قانون عمل کنیم و غیراز این، هیچ وظیفه دیگری نداریم، ادامه داد: بر اساس وظیفه قانونی و شرعی باید پای صندوق‌های رای حضور یافته و انتخاب آگاهانه انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز