خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابیه ساری و میاندورود:

مورد خاصی که به روند انتخابات آسیب بزند را شاهد نبودیم

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۵۱۳

حسین‌زادگان گفت: کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات هم تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات سالم و مشارکتی، فراهم کردند.

رئیس ستاد انتخابیه ساری  و میاندورود با بیان اینکه مورد خاصی که به روند انتخابات آسیب بزند را شاهد نبودیم، گفت:‌ فضای مناسب حاکم در روند برگزاری انتخابات، به خاطر همکاری نامزدهای انتخابات، حضور موثر ستاد انتخابات، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های همکار با ستاد انتخابات است.

 احمد حسین‌زادگان با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود 522 شعبه اخذ رای داریم، اظهار کرد: از این تعداد، 467 شعبه اخذ رای  و یک شعبه ارامنه حوزه فرعی تهران ‌در شهرستان ساری مستقر است.

وی با اشاره به 122 شعبه اخذ رای سیار در شهرستان ساری، افزود: 55 شعبه اخذ رای  به همراه 13 شعبه سیار هم در شهرستان میاندورود مستقر است .

فرماندار ساری با بیان اینکه بیش از هشت هزار نفر دست‌اندرکار برگزای انتخابات در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود هستند، گفت: در این ایام مشغول برگزاری کلاس‌های آموزشی برای اعضای شعب اخذ رای هستیم و سعی کردیم نماینده فرماندار را از میان افراد باتجربه انتخاب کنیم که نظر شخصی را در روند انجام کار، لحاظ نکنند.

رئیس ستاد انتخابیه ساری  و میاندورود با اشاره به اینکه هدف ما برگزاری انتخابات سالم، رقابتی و پرشور و با حضور حداکثری بوده و محور ما هم قانون و بیانات مقام معظم رهبری درباه حق‌الناس بودن آرا است، تصریح کرد: وظیفه قانونی و شرعی داریم تا انتخابات را سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

حسین‌زادگان با بیان اینکه بر اساس قانون، نصب هرگونه عکس و پوستر بر روی دیوار و اماکن عمومی و خصوصی ممنوع است مگر در مراکزی که شهرداری برای نصب پوستر تعیین کرده است، ادامه داد: کمیته امحای ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ساری و میاندورود نسبت به امحای تخلفات انتخاباتی اقدام کرده است.

وی با اشاره به فضای پرشور انتخاباتی و فعال بودن ستادها، خاطرنشان کرد: جلسه‌ای با نامزدهای انتخابات و سپس جلسه‌ای هم با مسئولان ستاد نامزدهای انتخابات برگزار کردیم و با همکاری مسئولان ستادها، وضعیت بهتری را نسبت به روزهای نخست زمان رسمی تبلیغات، شاهد هستیم.

رئیس ستاد انتخابیه ساری  و میاندورود با بیان اینکه مورد خاصی که به روند انتخابات آسیب بزند را شاهد نبودیم، اظهار کرد:‌ فضای مناسب حاکم در روند برگزاری انتخابات، به خاطر همکاری نامزدهای انتخابات، حضور موثر ستاد انتخابات، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های همکار با ستاد انتخابات است.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه تعامل خوبی بین سه رکن هیئت اجرایی، هیئت نظارت و ستاد انتخابات برقرار است، افزود: هیئت بازرسی و هیئت اجرایی، وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند.

حسین‌زادگان گفت: کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات هم تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات سالم و مشارکتی، فراهم کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز