خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام محمد قاسمی:

مهم ترین وظیفه در انتخابات تبعیت محض از فرامین رهبری است

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۵۲۵

امام جمعه موقت ساری نخستین و مهمترین وظیفه در انتخابات را تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری دانست و بر حضور حداکثری و مشارکت دراین رویداد سیاسی به عنوان یک تکلیف و وظیفه دینی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از ساری؛حجت‌الاسلام محمد قاسمی امروز در خطبه نماز جمعه این هفته گفت: 7 اسفند انتخابات بسیار مهمی داریم و دشمنان در پی آن هستند که با خدشه وارد کردن در انتخابات به کشور اسلامی ضربه وارد کنند.

وی با اشاره به اقدامات فعالان مثلث شوم متشکل از عربستان، ترکیه و اسرائیل علیه سوریه افزود:  دشمنان در داخل کشور مان نیز در پی آن هستند که آزاد بودن انتخابات را مخدوش کنند.
امام جمعه موقت ساری با تاکید بر اینکه نمایندگان ملت باید استکبار ستیز باشند، گفت: مبارزه با استکبار باید یکی از اهداف مهم نمایندگان خبرگان و مجلس شورای اسلامی باشد.
قاسمی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر نفوذ دشمنان در انتخابات ، افزود: به فرموده ایشان دشمن در صدد است افکار عمومی را از اهداف پلید خود غافل نگه دارد دشمنان ی خواهند در اتخابات اعمال نفوذ کنند ، مردم آگاه باشند و در نقطه مقابل خواست دشمن عمل کنند.
وی با بیان اینکه در 7 اسفند یک امتحان سخت و سرنوشت ساز را پیش روی داریم، گفت: دشمنان برای انتخابات این روز نقشه های و ایده های پلیدی دارند بنابراین می طلبد با حضور و برپایی پر شور و حال در انتخابات سراسر کشور در دل دشمنان بیم و هراس وارد کنیم.
امام جمعه موقت ساری نخستین و مهمترین وظیفه در انتخابات را تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری دانست  و بر حضور حداکثری و مشارکت دراین رویداد سیاسی به عنوان یک تکلیف و وظیفه دینی تاکید کرد.
وی ابراز داشت: مردم ما با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بیعت خود را با رهبری و اسلام به خوبی نشان دادند به طور حتم با شرکت در انتخاباتهفتم اسفند مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان دشمنان داخلی و خارجی خواهند زد.
 قاسمی با بیان اینکه  داشتن روحیه انقلابی نماینده منتخب مردم  می تواند ما در پیشبرد مسائل ملی و منطقه ای موفق کند، افزود:نمایندگانی که انتخاب می شوند بزرگترین مصداق مبارزه با نقشه های استکبار در منطقه و نظام است.
امام جمعه موقت ساری  با بیان اینکه حضرت زهرا(س) شخصیتی الگو است، عنوان کرد: باید  آحاد جامعه و مسئولان نظام از زندگی و سیره حضرت فاطمه(س) درس بیاموزند.
وی با اشاره به اینکه یک مومن باید همیشه و در هر جا و زمان تابع دستورات الهی باشد، ادامه داد: اینکه ما دستورات راحت الهی را انجام دهیم و دستورات سخت الهی را رها کنیم این تابعیت نیست.
قاسمی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه(س) صاحب سبک در زندگی است، افزود: جایگاه حضرت زهرا(س) برای انبیا الهی تبیین شده بود و همه مکاتب باید در مقابل زهرایی که صاحب ایده و تفکر است زانوی ادب بر زمین زنند.
وی ولایتمداری و تسلیم بودن حضرت زهرا را برای همه مسلمانان الگو دانست و به مسئولان خطاب کرد: زندگی در مکتب فاطمه زهرا(س) تنها به اشک ریختن و لباس سیاه پوشیدن نیست بلکه باید همچون او ولایتمدار بود.
قاسمی  با اشاره به اینکه باید همه برای دلشاد کردن مردم  همت کنند، عنوان کرد: برای کسانی که مشکلات اقتصادی او را زمینگیر کرده و  اشک او را جاری کرده است نباید وعده های دروغین داد بلکه باید کمک‌های مالی فرد را برآورده کرد.
امام جمعه موقت ساری  گفت: هر مسلمانی بتواند مشکل یک فقیر را برطرف کند در روایات آمده از هزار حج قبول با مناسک بالاتر است و گویی هزار برده را در راه خدا آزاد کرده است.
وی افزود: در روایت آمده است اگر مومنی برای رفع حاجت یک برادر مسلمان آبرو بگذارد خداوند سختی و رنج را در دنیا و آخرت از او دور می‌کند و کسی که توانایی داشته باشد، کم کاری کند و بخل بورزد  در دنیا و آخرت سختی خواهد دید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز