خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابیه ساری و میاندورود

23 کاندیدا در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود رقابت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۲۲۳

رئیس ستاد انتخابیه ساری و میاندورود گفت: با انصراف یک نفر از کاندیدی های تائیدشده 23کاندیدا در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود برای کسب دو صندلی در مجلس شورای اسلامی، رقابت می‌کنند.

به گزارش  ایلنا به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، احمد حسین‌زادگان اظهار کرد: تبلیغات رسمی و قانونی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ29/11/94آغاز و به مدت 7 روز تا 24 ساعت قبل از اخذ رای ادامه خواهد داشت

وی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا 24 ساعت قبل از آغاز زمان رای‌گیری، حق دارند نسبت به تبلیغات اقدام کنند، افزود: از نامزدهای انتخابات انتظار می‌رود بر اساس قانون عمل کرده و تبلیغات را  ضمن رعایت موارد مندرج در قانون در زمان مقرر انجام دهند.

فرماندار ساری با بیان اینکه مراکزی در سطح شهرها ی شهرستان توسط شهرداری های تابعه  درنظر گرفته شده تا برای تبلیغات کاندیداها مورد استفاده قرار گیرد، گفت: در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود23 کاندیدا به رقابت می‌پردازند و فضا برای تبلیغات همه کاندیداها فراهم است.

رئیس ستاد انتخابیه ساری و میاندورود با اشاره به اینکه 523شعبه اخذ رای داریم که یک شعبه مربوط به ارامنه شمال کشور در خیابان رودکی مستقر می باشد، تصریح کرد: بیش از 3000 نیرو در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود برای برگزاری انتخابات به کارگیری شدند.

حسین‌زادگان با بیان اینکه در برگزاری انتخابات، قانون را ملاک قرار می‌دهیم، گفت: مردم با حضور پرشور، نمایندگان خود را برای چهار سال دیگر انتخاب می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز