خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد:

توجه به ظرفیت نخبگان توسعه را در پی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۲۱۷

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: توجه به ظرفیت نخبگان توسعه پایدار را در شهرستان به دنبال خواهد داشت و تمام سعی ما استفاده از این فرصت خواهد بود.

به گزارش ایلنا ، یحیی یوسف پور شامگاه چهارشنبه در نشست شورای راهبری وتوسعه شهرستان محمودآباد اظهار داشت:  نخبه همان قشری است که جامعه نسل گذشته به آن اندیشیده و اینک تبلور یافته و به صورت یک قشر یا یک اندیشه حضور پیدا کرده است. به همین دلیل نخبگان محصول های ناب اجتماع هستند و در صورتی که به درستی به کار گرفته شوند منشا خدمت و برکت بسیاری می شوند و تا زمانی که به مدیریت آنها توجه نشود، منشاهای اصلی از دست رفتن سرمایه های جامعه خواهند بود.

وی با بیان اینکه نخبگان مهمترین منابع یک جامعه هستند ،گفت: مسوولان  باید برای نگهداری، جذب و بهره برداری از آنها برنامه ریزی مناسبی انجام دهند.

فرماندار شهرستان محمودآباد تصریح کرد: ظرفیت ها وموهبت های خدادادی بسیاری همچون دریا، جنگل ، ساحل ، کشاورزی ، صنعت در شهرستان موجود است و می توان با برنامه ریزی از این فرصت بهره برد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بستری سازی برای حضور سرمایه گذاران فراهم نشده است ،ادامه داد: با حضور سرمایه گذاران داخلی وخارجی می توان محمودآباد را به پایتخت گردشگری ایران تبدیل کرد .

یوسف پور نخبگان را پشتوانه ی فکری مدیران اجرایی دانست وافزود: تدوین سند چشم انداز توسعه در محمودآباد می تواند گام بزرگی در جهت آبادانی گام به گام باشد

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: استفاده از استعداد نخبگان علمی می تواند به پیشرفت های لازم در توسعه اقتصادی دست یابد چراکه موتور محرکه توسعه را نیروی انسانی و توان فکری آنان تشکیل می دهد .

وی حضور در انتخابات هفتم اسفند را مهم ارزیابی کرد وگفت : نخبگان تلاش خود را در جهت آگاهی بخشی به آحاد جامعه وانتخاب گزینه ی اصلح به کار گیرند .

یوسف پور یادآور شد: فرمانداری به عنوان مجری انتخابات بدون در نظر گرفتن سلیقه های سیاسی وهرگونه جانبداری در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه گام برخواهد داشت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز