خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی مازندران:

شتاب زدگی موجب قوم گرایی و جناح گرایی می شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۷۶۲

دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلامی مازندران گفت:شورای هماهنگی اصولگرایان مازندران تا دوشنبه هفته آینده جمع بندی نهایی کاندیداهای مورد نظر خود را اعلام می کند.

محمد علی مینایی فر در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز تحول بزرگ در منطقه و جهان شد ، اظهار داشت: انتخابات یکی از اصول و پایه  های این نظام است که بر اساس آن هر بار یک تحول جدید در انتخابات برای تداوم انقلاب شکل می گیرد.
 
وی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد وافزود: حضور مردم یادآور همان روزهای اول انقلاب خواهد بود و این حضور سبب تقویت جریان انقلاب می شود.
 
دبیر حزب  جمعیت موتلفه اسلامی مازندران ، عنوان کرد: جریان انقلاب زمانی می تواند تداوم داشته باشد که ارزش های آن توسط مردم و نمایندگان حراست و پاسداری شود.
 
وی با اعلام اینکه این حزب در مازندران 7 دفتر دارد و در سایر شهرها نیز به صورت تشکیلاتی فعالیت می کند، گفت: هدف این حزب این است تا در سطح کشور و استانها بتواند اصولگرایان رادر یک مجموعه منسجم قرار داده و کاندیدای انتخاباتی را به هم نزدیک کند.
 
مینایی فرافزود:این حزب از 17 تشکیلات شامل ، حزب موتلفه جامعه اسلامی مهندسین، جامعه اسلامی کارگران، حزب عدالت طلبان، حزب رهپویان انقلاب اسلامی و... می شود
 
وی با بیان اینکه تاکنون به جمع بندی قطعی برای هیچ حوزه نرسیدیم، گفت: شورای مرکزی و مشورتی در حوزه انتخابیه جلساتی را برگزار می کنند و پس از رای گیری و مطالعات انجام شده روی نامزدهای انتخاباتی اصولگرایان به یک نتیجه قطعی برای حمایت از آن نامزد می رسند.
 
مینایی فر افزود: شورای هماهنگی اصولگرایان مازندران تا دوشنبه هفته آینده جمع بندی نهایی کاندیداهای مورد نظر خود را اعلام می کند.
 
مینایی فردر ادامه گفت:در بین نامزدهای انتخاباتی اصولگرایان به دنبال کاندیدایی هستیم که تایید شده و اصلح باشد و به عنوان یک اصولگرا در شهر و منطقه خود شناخته شده باشد و بتواند رای حداکثری را به خود اختصاص دهد حمایت می کنیم.
 
دبیر جمعیت حزب موتلفه اسلامی مازندران، افزود: از مردم درخواست می کنیم در خصوص انتخاب نمایندگان شتاب نکنند زیرا شتاب زدگی موجب قوم گرایی و جناح گرایی می شود  بنابراین می طلبد در این راستا ارزش های انقلابی نیز در نظر گرفته شود و به این درک برسیم کدام نماینده استکبار ستیز و تابع ولایت فقیه است.
 
وی با بیان اینکه تمام کاندیداهایی که رای اعتماد شورای نگهبان را کسب کردند قابل احترام هستند و نباید زمینه تحقیر نامزدها و طرفداران جناح مخالف را فراهم کرد و  باید از هرگونه مجادله و هتک حرمت های  که سبب تخریب کاندیداها می شود پرهیز کرد.
 
وی تاکید کرد: ما از تمام مردم بویژه اصولگرایان تقاضا می کنیم از تخریب نمایندگان پرهیز کنند.
 
مینایی فربه نقش اثر گذار مردم درپیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا مردم حضور حداکثری در این اتخابات داشته باشند زیرا این مردم هستند که می تواند مجلس تشکیل دهند و به این انقلاب تداوم بخشند.
 
وی شعور و آینده نگری، داشتن تجربه و تعهد،پرهیزکاری، امانت داری، ساده زیستی خدمت به محرومان و.. را از جمله معیارهای کاندیداها عنوان کرد.
 
مینایی فر ، افزود: ما حاضر هستیم تا نیاز سنجی های استان را احصاء کنیم ولی تاکنون از سوی استاندار مازندران مبنی بر این موضوع از ما درخواستی نشده است.
 
 وی در ادامه گفت:کاندیداهایی که تابع ولایت فقیه باشند به عنوان اصول گرایان تحت حمایت ما قرار دارند و زمانی که  به  وحدت  برسیم از کاندیداهای اصلح مورد مقبول عام حمایت می شود. 
 
دبیر حزب جمعیت موتلفه اسلای مازندران با بیان اینکه نباید کاندیداها در دام عناصر داخلی و خارجی قرار گیرند، گفت: مردم هم باید کسانی را انتخاب کنند که تحت تاثیر جریان های سیاسی و نفوذ بیگانگان قرار نگیرند.
 
مینایی فر با بیان اینکه در مرکز استان و شهرهای دیگر همایش هایی درباره نفوذ برگزار خواهد شد، عنوان کرد: با توجه به اینکه مجلس در راس امور قرار دادر بیگانگان تلاش می کنند تا افراد متاثر از جریان های خودشان را وارد مجلس کنند بنابراین مردم باید در انتخاب نامزدها هوشیار باشند.
 
وی  با بیان اینکه براساس نظرسنجی های انجام شده دراستان مازندران بیش از 60 درصد مردم در انتخابت شرکت می کنند افزود: مردم نیز دررابطه با انتخاب نمایندگان شتابزدگی نکنند و اجازه دهند نمایندگان خودشان را معرفی کنند.

وی در ادامه به انتخابات مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: حزب موتلفه (اصوالگرایان) به تبعیت از جامعتین قم از کاندیداهای جامعه روحانیون مازندران حمایت می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز