خبرگزاری کار ایران

براثر ایست قلبی:

رییس اسبق دانشگاه مازندران دارفانی راوداع گفت

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۸۲۰

پروفسور احمد احمدپورکاسگری عضو هیات علمی دانشکده علوم اقتصادی و اداری و رییس اسبق دانشگاه مازندران صبح امروزچهارشنبه براثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندارن دکتراحمد احمدپور در سال 1336 در بابلسر متولد شد. وی پس از اخذ دیپلم در رشته ریاضی از دبیرستان دانش بابل ، برای ادامه تحصیل در رشته حسابداری وارد مدرسه عالی علوم اقتصادی و اجتماعی ( دانشگاه مازندران ) شد.

وی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه تربیت مدرس تهران پذیرفته شد و در سال 1377 موفق به اخذ دکتری در رشته حسابداری شد.

این عضو هیات علمی دانشگاه مازندارن از تیرماه 85 لغایت تا تیرماه 89 بعنوان عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و تیرماه 89 الی فروردین 93 به عنوان رئیس دانشگاه مازندران مشغول فعالیت بوده اند.

وی شب گذشته بعد از شرکت در مراسم تشییع جنازه یکی از اقوام در خارج از استان ، در بیمارستانی در تهران براثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم گفت.

مراسم تشییع این مرحوم راس ساعت 9 صبح فردا پنجشنبه از مقابل دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار خواهد شد.

 به همین منظور دکتر سیدخلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران با صدور پیامی این ضایعه غم انگیز را به جامعه دانشگاهی تسلیت گفت.

در این متن آمده است:ضایعه فقدان غم انگیز استاد گرانقدر و فرهیخته مرحوم مغفور دکتر احمد احمدپور رییس اسبق دانشگاه مازندران را به عموم دانشگاهیان عزیز و بویژه خانواده معظم آن مرحوم تسلیت می گویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز