خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران:

برخورد پلیس با اراذل و اوباش برخوردی خشن و قاطعانه است

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۷۵۰

فرمانده انتظامی مازندران گفت:نیروی انتظامی با هرگونه اختشاشی که امنیت اجتماعی را تهدید کند برخورد قاطع خواهد کرد .

به گزارش ایلنا، مسعود جعفری نسب در نشست خبری با اصحاب رسانه ، اظهار داشت: نیروی انتظامی با هرگونه اختشاشی که امنیت اجتماعی را تهدید کند برخورد قاطع خواهد کرد .
 
در پی انتشار کلیپ های به شدت خشونت آمیز و رعب آور اراذل و اوباش مازندران در فضای مجازی فرمانده انتظامی مازندران از برخورد قاطع پلیس ناجا با این اشرار خشن و قانون گریز خبر داد
 
وی ،افزود:  باند اراذل و اوباش فضای مجازی شناسایی شدند نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات کامل پلیسی کار جمع آوری این افراد که مخفیگاه آنها از قبل  در شهرهای شناسایی شده بود را آغاز کرد.
 
جعفری نسب با بیان اینکه با انتشار این فیلم برخی از اشرار اوباش آن دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شد،گفت: پلیس تمام تلاش خود را برای دستگیری یک تن از افراد متواری معطوف کرده است.
 
وی با تاکید بر اینکه همکاری رسانه ها در تقویت و آرامش امنیت اجتماعی بسیار تاثیر گذار است،افزود:نیروی انتظامی مازندران در راستای ارتقای امنیت اجتماعی هرگونه گردن کلفتی و نا امن کردن فضای استان توسط کسانی که مبادرت به ایجاد مزاحمت برای مردم می کنند، با قاطعیت سرکوب می کند.
 
جعفری نسب ، افزود: قوه قضایی باید رافت اسلامی را نسبت مجرمانی که تکرر جرم دارند کم کند تا جامعه از وجود این افراد پاک شود ضمن اینکه برخورد پلیس با اراذل و اوباش برخوردی خشن و قاطعانه است.
 
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در یک حرکت غافلگیرانه و سنگین چند نقطه از استان را که مواد مخدر در آن توزیع می شد پاکسازی کرد، گفت:در حال حاضر منطقه آلوده به مواد مخدر در استان وجود ندارد.
 
جعفری نسب با بیان اینکه یکهزار و ۱۷۰ قاچاق فروش خرد در یک ماه گدشته در عرضه مواد مخدر دستگیر شدند، ادامه داد:۲۷۵ کیلوگرم مواد مخدر خرد نیز از این افراد کشف و ۴۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در مازندران در این مدت کشف و متلاشی شده است.
 
وی با بیان اینکه برخورد با سارقین یکی از اهداف دیگرناجا محسوب می شود، گفت: با تدابیری که از سوی نیروی انتظامی اتخاذ شد توانستیم رشد سرقت را در استان کاهش دهیم و در حال حاضر نسبت به سال گذشته افزایش سرقت نداریم و توانستیم اشرافیت خوبی را در برقراری امنیت در استان ایجاد کنیم.
 
جعفری نسب ، از ۸۷ باند سرقت در ۱۰ ماهه گذشته توسط آگاهی و مناطق انتظامی استان شناسایی شده خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر چالش امنیتی در استان وجود ندارد.
 
فرمانده انتظامی مازندران افزود: نیروی انتظامی استان با همکاری رسانه ها یک جبهه علیه اراذل و اوباش تشکیل می دهد و تحت هیچ شرایطی امنیت و آرامش مردم را به حراج نخواهد گذاشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز