خبرگزاری کار ایران

یادواره شهدای دانش آموز در محمودآباد برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۷۴۸

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش شهرستان محمودآباد ،گفت: همزمان با 2هزار مدرسه در استان یادواره شهدای دانش آموز وفرهنگی مازندران در محمودآباد نیز اجرا می شود .

 علیرضا مقدس امروز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در محمودآباد به اشاره به اینکه یادواره 106 شهید دانش آموز در این شهرستان برگزار خواهد شد ، اظهار داشت :اجرای این مراسم را دانش آموزان به عهده خواهند داشت .

وی ادامه داد:هدف از برگزاری این یادواره،  ترویج روحیه ایثار و ازخودگذشتگی و انتقال ارزش‌ها، تقویت باورها و اعتقادات دینی به دانش‌آموزان است.

مقدس افزود: دیداربا خانواده وهمرزمان شهید جهت آشنایی با خصوصیات اخلاقی شهید وپیامهای شهید نیز از دیگر برنامه های جانبی این مراسم خواهد بود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش شهرستان محمودآباد ، خاطر نشان کرد: مدارس مجری یادواره شهدای دانش آموز در محمودآباد  14 بهمن با اجرای این مراسم باشهیدان وهمکلاسی های آسمانی تجدید میثاق خواهند نمود.

وی به پیشگامی فرهنگیان و دانش‌آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: شهادت به‌معنای وارد شدن در حریم خلوت الهی است و شهدا با نثار جان خویش امنیت و آرامش نظام مقدس را تثبیت کردند.

مقدس به اهتمام آموزش و پرورش برای تربیت و پرورش دانش‌آموزان خودباور و خداباور اشاره کرد و گفت: باید تلاش شود تا دانش و بینش را  توامان در وجود دانش‌آموزان تقویت کرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز