خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران:

چرخه قدرت ایران با رای مردم می چرخد

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۴۰۳

علیرضا یونسی گفت:در تاریخ هیچ انقلابی در طول سالهای گذشته دنیا به خودش ندیده انقلابی قریب 38 سال بر مدار آرمان های خودش باقی بماند.

به گزارش ایلنا، علیرضا یونسی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره پوستر هزار سنگر در سالن اجتماعات حوزه هنری مازندران به حماسه 6 بهمن مردم آمل اشاره کرد واظهار داشت: روز شش بهمن ماه یادآور یک روز تاریخی در تقویم ایران اسلامی است.
 
وی افزود: در آن بحبوبه انقلاب، که کشورتازه روی پای خود ایستاده بود، عده ای سعی در براندازی نظام داشتند اما مردم آمل یکپارچه به میدان آمدند و از انقلاب و شهرشان دفاع کردند بطوریکه این حماسه بزرگ از چنان عظمتی برخوردار است که حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران به جنگ تحمیلی علیه ایران اشاره کرد و افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران که 42 کشور جهان علیه کشورمان بسیج شده بودند با رشادت های رزمندگان ما و همچنین قدرت و رهبری حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی ، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
 
یونسی ، افزود: در تاریخ هیچ انقلابی در طول سالهای گذشته دنیا به خودش ندیده انقلابی قریب 38 سال بر مدار آرمان های خودش باقی بماند.
 
وی بابیان اینکه جهان استکبار با جنگ نرم ، جنگ سخت و شدیدترین تحریم ها و تهدید ها نتوانسته روحیه استکبارستیزی را از مردم ایران سلب کند، عنوان کرد: مردم ایران اسلامی با تمام این تهدیدها دست از آرمان ها و اهدافشان نکشیدند این در حالی است  که دیگر انقلاب ها به راحتی فرو پاشید.
 
یونسی با بیان اینکه ایران یکی از شش کشورهای جهان است که همواره بیشترین افراد را پای صندوق های رای دارد ، افزود: ایران اسلامی در حوزه مذاکره سیاسی نیز خوب عمل کرده و از قدرت بالایی در این حوزه برخوردار بود.
 
وی با بیان اینکه ایران پرچمدار ملت های مسلمان جهان است، گفت: ایران پرچم آزادگی آزادگان جهان را داراست.
 
یونسی در ادامه به انتخابات پیش رو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: انتخابات تجلی بارز حاکمیت آراء مردم است  و چرخه  قدرت ایران با رای مردم می چرخد.
 
وی به ارزش هنر در تبیین انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری هیچ اندیشه ای در تاریخ ماندگار نخواهد ماند مگر اینکه با هنر آمیخته باشد.
 
گفتنی است در این مراسم از نفرات برتر این جشنواره تقدیر شد.

 

 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز