خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

ظرفیت های ساری احصاء نشده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۷۴۶

فرماندار ساری گفت:ساری باید در حوزه های مختلف به یک رشد مضاعف دست پیدا کند .

به گزارش ایلنا، احمد حسین زادگان در جلسه هم اندیشی طرح جامع شهرستان هوشمند ساری در سالن اجتماعات ساری که با حضور معاون وزیر ارتباطات ،فناوری و اطلاعات و مدیران اجرایی ساری برگزار شد، اظهار داشت: شورای راهبردی توسعه مرکز مازندران در کارگروه های مختلف مشغول به فعالیت است.
 
وی با اعلام اینکه فناوری ارتباطات و اطلاعات از جمله کارگروهایی است که در این شورا شکل گرفته است، افزود: شهرستان ساری از ظرفیت ها و پتانسل های خوبی برخوردار است بنابراین می طلبد تا با تمهیدات درست و  با همکاری نخبگان و فرهیختگان این ظرفیت ها را در راستای روند و توسعه مرکز استان سوق دهیم.
 
فرماندار مرکز استان با بیان اینکه در دامنه هریک از این کارگروه ها، اولویت هایی مشخص می شود از کارگروه  ارتباطات ،فناوری و اطلاعات  به عنوان مهمترین کارگروه در توسعه و پیشبرد اهداف مورد نظر نام برد.
 
وی با اعلام اینکه شورای عالی توسعه با همکاری و موافقت استاندار مازندران و همچنین آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان شکل گرفت، گفت: مقرر شد پروژه هایی که در شهرستان انجام می گیرد بصورت حاکمیتی باشد و سرمایه گذاران نیز می توانند در قالب تفاهم نامه در آن شرکت کنند.
 
حسین زادگان هوشمند سازی شهر را یک عمل خوب و در حال توسعه دانست و گفت: با توجه به زیر ساخت های و ظرفیت های خوبی  که در استان موجود است می توان شهر هوشمند را در مرکز استان اجرایی کرد اگر این کار در مرکز به خوبی اجرا شود به طبع دیگر شهر ها نیز از آن تبعیت خواهند کرد.
 
وی ، اظهار داشت: شهرستان ساری موتور محرکه مازندران است و اگر مرکز استان توسعه پیدا کند دیگر شهرههای استان نیز به توسعه مورد نظر دست پیدا خواهند کرد.
 
فرماندار ساری  گفت: به دور از تعصبات شهری به این نتیجه رسیدیم ساری از قابیلت ها و ظرفیت هایی برخوردار است، بنابراین می توانیم پروژه شهر هوشمند را در آن اجرایی کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه استان مازندران از 38 دانشگاه و شهرستان ساری از 18 دانشگاه و همچنین 300 دهیاری برخوردار است ، اجرای پروژه شهر هوشمند در ساری را امری مهم و دستیابی به توسعه مطلوب دانست.
 
حسین زادگان افزود: اگر ما در بحث هوشمند سازی خوب عمل کنیم در شاخصه هایی چون، کشاورزی، گردشگری به توسعه مطلوب دست پیدا خواهیم کرد.

وی ، اظهار داشت:ساری باید در حوزه های مختلف به یک رشد مضاعف دست پیدا کند و با توجه به ظرفیت های که در شهر وجود دارد هنوز بسیاری از ظرفیت های این شهرستان احصاء نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز