خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

نهایی شدن برجام موفقیت بزرگی برای ایران است

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۲۸۰

فرماندار قائم شهرگفت:موفقیت در برجام موجب شد تا همه آنانی که سر دشمنی و عناد با ملت ایران را داشتند به این جمع بندی برسند که فرزندان نظام جمهوری اسلامی توانمندیهای زیادی در عرصه انرژی هسته ای دارند و در برابر کشورمان کرنش کنند و سر تعظیم فرود آورند.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی در جلسه شورای اداری که به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر و در هنرستان شهید ذکریایی این شهرستان برگزار شد به موفقیت جمهوری اسلامی ایران و تیم مذاکره کننده اشاره کرد و اظهار داشت: نهایی شدن برجام موفقیت بزرگی برای ایران است و این بحث که سالیان سال در دولتهای مختلف مطرح شده بود با تلاش و تجارب ریاست جمهور در حوزه دیپلماسی و بر مبنای هدایت امام گونه رهبر معظم انقلاب در دولت تدبیر و امید به نتیجه رسید.

وی افزود: موفقیت در برجام موجب شد تا همه آنانی که سر دشمنی و عناد با ملت ایران را داشتند به این جمع بندی برسند که فرزندان نظام جمهوری اسلامی توانمندیهای زیادی در عرصه انرژی هسته ای دارند و در برابر کشورمان کرنش کنند و سر تعظیم فرود آورند.

فرماندار قائم شهر تصریح کرد: دستگیری تفنگداران آمریکایی در مرز دریایی کشور نشان از قدرت دفاعی ایران دارد که با کمک فرماندهی سپاه، رییس جمهور و بر مبنای سیاست های ابلاغی رهبری در کوتاهترین زمان ممکن حل و فصل شد و حاکی از آن دارد که ایران تحت هیچ شرایطی اجازه تعدی به کشور را نخواهد داد.

محمدی اظهار داشت: موافقان و مخالفان  برجام و دولت  باید تابع قانون باشند و خود را مکلف بدانند که شرعاً و قانوناً از بالاترین مرجع قانونی تبعییت نمایند تا حلاوت و شیرینی این کار بزرگ به ذائقه مردم خوش آیند باشد.

نماینده عالی دولت در قائم شهر در ادامه به انتخابات 7 اسفند و کارهای انجام شده اشاره کرد و گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان قائم شهر،50 نفر به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس دهم ثبت نام کردند که از این تعداد 4 نفر انصراف خود را اعلام نمودند.

وی افزود: از مابقی داوطلبین نام نویسی شده، 24 نفر تأیید صلاحیت،10 نفر رد صلاحیت و 9 نفر عدم احراز صلاحیت گردیدند.

محمدی اظهار داشت: افرادی که صلاحیتشان تأیید نشده است این حق را دارند که بر اساس قانون پیگیری نمایند تا خدای نکرده حقی از کسی ضایع نشود.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه مبنای حضور پرشور مردم در روز 7 اسفند در پای صندوق های رأی، اسامی نهایی منتشر شده از سوی مراجع ذیصلاح می باشد تصریح کرد: انتظار ما از ارکان نظارتی و شورای نگهبان، کما فی السابق صیانت و امانتداری است.

وی در ادامه از واحدهای خدماتی خواست تا پایان بهمن ماه، تعمیرات و حفاری خیابانها و معابر سطح شهر را تمام کنند و در غیر اینصورت با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز