خبرگزاری کار ایران

دستگیری زوج سارق خودرو در محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۳۲۷

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری زوج سارق خودرو با10 فقره سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ " زمان شالیکار" فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در گفت وگو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت های متوالی خودرو های پراید در سطح شهرستان طی ماه های گذشته موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد افزود : ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری سایر یگانهای انتظامی  ضمن بکارگیری منابع اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق شدند زن وشوهری به نام های" معصومه – ر " و" مهدی – ت " که با همدستی فردی به نام " فرزاد – الف " را شناسائی ودستگیر کنند .

سرهنگ شالیکار درادامه تصریح کرد : متهمان که با اجاره ویلائی در محمو آباد در فرصت های مناسب اقدام به سرقت خودروهای پارک شده در کنار خیابانها ومعابر این شهرستان می کردند در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت خودرو ، از جمله خودروی پراید اعتراف کردند .

شالیکار با توصیه به شهروندان شهروندان و مسافران درحفظ اموال خود از آنان خواست : ضمن تجهیز خودروی خود به تجهیزات ایمنی و بازدارنده نظیر دزدگیر و قفل پدال حتی المقدور از پارک خودروهای خود در اماکن خلوت خودداری و از اعتماد به افراد ناشناس خصوصا افراد تابلو به دست درشهرک های ساحلی که در کنار خیابانها پرسه می زنند خودداری  کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز